|
|||
|
|||
golf 1 g60 project bergrenner
hallo iedereen sommigen kennen mij van de andere thread van de golf 1 g40 .
nu heb ik de g40 motor verkocht en ga ik een g60 steken in de mk1. deze moet kompleet af zijn tegen worthersee 2k16 het gaat om een 1100 casco die ik 6 maand geleden helemaal gespoten heb . kheb lang met de g40 motor dagelijks gereden want dit was mijn daily . g40 dagelijks = veel plezier = veel tanken = rekening plunderen nu ik een dagelijkse golf 1 diesel heb gekocht wordt het eens tijd voor een bommetje . voorig weekend de motor er uit gehaald en die is opgehaald voor weer in een polo te leggen hopelijk hebben ze er plezier mee was echt een goede motor en lader dit is hoe ik hem ongeveer wil enkel bbs rm velgen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nu het echte werk gisteren begonnen met de wielranden weg te slijpen en de smalbloksteun weg te slijpen . spijtig voor de bogen want hadden niks roest veel zouden er voor vechten originele bogen zonder roest
de binnen boog ook ingekort en omgklopt dat ik deze mooi kan lassen met de tig. de motorsteun weg geslepen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
de wielranden gelast en heb mij al steunen gemaakt voor de intercooler . heb ook al alle motor steunen gemaakt maar daar heb ik geenn fotos van die zal ik zo rap mogelijk posten. steunen zelf maken kwam me stukken goedkoper uit als die kopen van epytec
kruipy veel werk in en is moeilijker dan ik dacht maar is toch gelukt schuren met rm ga ik nimmer doen :p |
|
|||
|
|||
ik heb vandaag eindelijk kunnen voort doen aan de golf het werd eens tijd heb vandaag de boogjes geschuurd en gespoten . en dit alles in mijn enige echte spuitcabine (zolder) maar alles is toch goed strak gespoten , blij met het resultaat
gespoten eens polieren en dit komt goed ik ben vandaag ook begonnes met het maken van de steun voor de corradobak ben al goed bezig maar is veel werk aan hopelijk zijn alles steunen deze week af en kon het niet laten voor de boogsjes er op te zetten hier mijn twee wrakjes bij elkaar heeft er iemand nog een setje verlaagde veren te koop voor de witte golf ? -4 rondom zou genoeg zijn |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Respect!
|
||||
|
||||
mooi, van welke leverancier komt de berg kit als ik vragen mag?
|
|
|||
|
|||
Kan ik je niet zeggen ik heb deze 2dehands gekocht het spijt me het zij' wel de polyester bogen niet de plastieken
|
|
|||
|
|||
De motor word in het begin nog niet open gedaan wat rijdt dat rijd zeg ik de motor die er in komt zou ong 200-230 pk moeten hebben kleine poulie RS lader RS chip .wil er mss wel een andere nokkenas inleggen en gewoon sprinter intercooler met RVS 60 mm rechte lijn denk dat het voor in begin wel goed genoeg zal gaan . : )
|
|
||||
|
||||
Waarom al in verkoop?
|