|
||||
|
||||
Wolfrace wielen
Te koop setje Wolfrace wielen.
Maat 6 j x 14 inch steek 4 x 100. Zwart met een nieuw gepolijste rand incl platte ventielen. Vraagprijs 375 euro of een redelijk bod.
|
||||
|
||||
Even nieuwsgierig: wat voor ET waarde hebben ze?
|
||||
|
||||
heb je meer foto's?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jawel kijk maar even bij de wielen en banden en dan bij JPS WORKS of ART staan er nog wel wat van deze wielen........ heb evt ook nog wel andere foto's
|
||||
|
||||
Nog steeds nieuwsgierig: wat is de ET waarde van de velg?
..en waar liggen de velgen?
|
|||
|
|||
zijn alu velgen ook te verbreden dan ? net als staal...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij et 32 maar is een beetje onduidelijk aangegeven. En ze liggen in Heerde net iets onder Zwolle
|
||||
|
||||
Afstand valt dan mee.. alleen ET waarde is te laag
|
||||
|
||||
Quote:
Het kan... wat niet heh? Maareh, je wilt niet weten wat het kost om te laten doen.... En vind eens een bedrijf waar je terecht kunt...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoezo te laag??? Een spoorverbreder kan een hoop doen.
|
||||
|
||||
euh.. bij spoorverbreder wordt de ET waarde alleen maar lager, toch? ..kheb minimaal ET 38 nodig (en dat loopt al een klein beetje aan).
|
||||
|
||||
ja sorry je hebt gelijk..... zat ff niet met de kop erbij.
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry, maar wat zijn platte ventielen? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ventielen die niet buiten de velg uitsteken.... en die even plat zijn als het ventielgat in de velg. Zal morgen ff een foto maken met een ventiel erin.
|
||||
|
||||
Hier een foto van een velg met plat ventiel.... het dopje schroef je eraf en dan kun je door middel van een verloopje je banden oppompen.
|
||||
|
||||
Nooit eerder gezien, ziet er echt perfect uit. Zijn die gewoon bij elke bandenboer verkrijgbaar of bij speciaalzaken? Uiteraard wil ik ze nu ook voor mijn Cosmics :biggrin:
|
|
||||
|
||||
Volgens mij zijn ze zelfs van autostyle. Maar let op t kan niet altijd ivm velgbed