![]() |
|
||||
|
||||
![]() Van mijn t2 b bus is der hemelbekleding in de bestuurders cabine helemaal kapot . Het is niet echt meer te repareren.
Is dit nog nieuw te krijgen ergens ? |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb bij CCB in Brabant een complete hemel en deurpanelen gekocht voor een t2a 1971. CCB verkoopt de bekleding van TMI uit de USA. Ze wachten tot ze een aantal bestellingen hebben en dan laten ze het in 1 keer over komen uit de USA.
Site is: www.c-c-b.nl
|
||||
|
||||
![]() ik ben voor mijn ijsbus bezig het zelf te maken, ik heb de oude verscheurde eruit gehaald en gebruik deze als model, zal wel een winterklusje worden, maar de skai heb ik al, gekocht op de noorder markt in Amsterdam, zonder de gaatjes dat wel!!
|
|
||||
|
||||
![]() Bij csp leveren ze ook hemels , voor de gehele bus dan kom je op 280 euro
![]() Das wel erg duur. Mischien maak ik zelf wat of probeer er een houten plaat in te maken . |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als het voor een personenbus is zonder schuifdak is het helemaal OK ![]() overige bussen en personenbus met schuifdak hebben een hemel 'met gaatjes'. Overigens: bij het hemeltje 'met gaatjes' is een deel van de gaatjes gewoon gedrukt en dus eigenlijk niet eens een gaatje ![]()