|
||||
|
||||
En dan kom je in 1x je eigen auto tegen op Marktplaats....
Zit ik te kijken voor andere velgen voor onder de Bora, kom ik ineens een set Porschewelen in 5x130 tegen. Die zitten er al onder, maar ik dacht dat het misschien een set 9j zou zijn. Niet dus, maar kijk bij de plaatjes, zie ik ineens m'n eigen Bora ertussen staan.... Das wel grappig, maar maak dan een foto van je eigen auto met je wielen eronder..... (is trouwens wel een oude foto, met de cabrio nog op de achtergrond....)
Link(ie): http://koopjes.marktplaats.nl/auto_...DyXNM3A%3D&df=1
|
||||
|
||||
haha mooi is dat !!
de bora mag nog wel een stukje zakken he !
|
||||
|
||||
Rijd wel lekker zo, ik heb de golf ook nog... Ik ben gemiddeld zo'n 6 cm verlaagd, en de Bora is origineel....
|
||||
|
||||
jaja das waar maar dit kan echt niet hoor !!! daar kan nog wel een wiel tussen man !
|
||||
|
||||
Dit beter dan?
In de bora rijd m'n vrouw het meest, plus de drempels bij ons in de straat.....Het zijn er maar 2, maar wat voor... Ik kan er met de golf niet overheen zonder te raken
|
||||
|
||||
das beter ja !!!
|
||||
|
||||
Er zijn toch van die bendes die stelen op bestelling?
Ik hoop niet dat jouw spullen op de lijst staan met 'nog te stelen' :frown: Het is toch wel raar dat je velgen aanbied met een foto van andermans auto! Ik zou maar eens kontakt zoeken met die gast, en vragen hoe die m'n auto kent, en duidelijk maken dat ik hem verdacht vind Greetz Ron
|
||||
|
||||
Quote:
Hmmm, dat is igenlijk ook wel zo. Ik had er wel over nagedacht, maar niet echt serieus. Ik zal em toch eens een mailtje sturen... Thnx!