|
||||
|
||||
achterin natte voeten :(
Hallo allemaal,
mijn schoonzusje heeft onlangs een Golf mk3 1.8 GL uit 1993 gekocht en het eerste wat mij daarbij opviel was dat er bijna plassen staan achter de voorstoelen. Als je achterin mee moet dan kan je beter laarzen aantrekken zoveel water staat er in. Ik heb even vluchtig de auto van binnen bekeken maar kon zo 1,2,3 niets vinden. Wat me wel opviel is dat er aftermarket achterlichten in gemonteerd zitten en onder beide lampen lag water in de kofferbak. Vanzelfsprekend ook natte boel onder het tapijtje van de kofferbak (reservewielruimte) Ik vraag mij af of deze lekkage tot gevolg kan hebben dat het ook achter de voorstoelen bijna blank staat?! Ik ben zelf eigenlijk alleen maar bekend met mk2 Golfjes en daarbij is het meest voorkomende euvel loszittende folie achter de deurpanelen waardoor het water naar binnen lekt.. Kan iemand mij (of eigenlijk mn schoonzusje) helpen? Misschien zitten er in de mk3 ook bepaalde zwakke punten mbt waterlekkage? Ik hoop op jullie hulp. mvg Robert
|
||||
|
||||
niemand tips?
|
|||
|
|||
Bij mijn GTI had ik destijds een lekker tussen achterklep en dak waardoor al het water naar binnen liep. Later na alles vloerbedeking etc te hebben verwijdert kwam ik erachter dat ik ook flinke gaten in de kast had haha Wellicht eens de rubbers enzo nakijken?
|
|
||||
|
||||
Zitten er wel schuimrubber tussen de achterlichten en carrosserie? Sluit deze wel goed aan op de carrosserie.? Had destijds het zelfde probleem met mijn 6N Polo, water liep tussen de achterlichten en flens door naar binnen.
|
||||
|
||||
beeeetje late reactie nog maar bleek achteraf inderdaad te zitten in slechte afdichting van de achterlichten. Nieuw schuimrubber geplaatst en problem opgelost