#1
|
|||
|
|||
vwsyncro
Hallo allemaal,
Ben al een hele tijd lid, sinds ik mijn vorige auto had, een vr6 syncro, en die heb ik in 2008 verkocht, daarna een nieuwe scirocco ( lease) gehad maar ook een hele tijd geen vw meer, heb in 2008 ook mijn motor rijbewijs gehaald en een ducati 996 gekocht, en die na 3 jaar verkocht na een paar "momentjes" met blinde mede weggebruikers. Langzamer hand wilde ik toch weer een hobby auto erbij, maar door verbouwing en gezinsuitbreiding kwam het er niet van. Tot nu, al een tijdje aan het kijken geweest naar een type 1 en een paar proefritjes gemaakt en net een paar keer te laat geboden. Toen kwam de hj-11-gg te koop, wezen kijken en proef gereden, de auto overtuigde niet gelijk, veel vermogen maar een hele zware koppeling, en niet zo een beste wegligging, toch goed over nagedacht en een bod gedaan. Heb de auto nu 2 weken en hij rijd al een stuk beter, of dat lijkt maar zo, misschien ben ik er al aan gewend, maar ik wist niet dat dit de auto van Roy Koenen geweest is. Ik wilde er eigenlijk een vrij originele gti van maken, met dan alleen de 20vt motor, een wolf in schaapskleren, eigenlijk een tasmaanse duivel in wolfskleren of zoiets, maar iedereen kent deze door Jeroen Dik getunede auto en het zal lastig worden om de verwachtingen waar te maken, het was natuurlijk ook in die tijd een iconische auto, dus zal hij voor veel mensen tegenvallen zoals de auto nu is. Ik wilde eigenlijk witte velgen op de gti, maar nu ik de foto's van vroeger zie (ziet er super uit, begrijp me niet verkeerd) doe ik dat maar niet, ik wil niet de auto uit die tijd kopieren. De auto zal op mivw staan, ik hoop op begrip dat de auto er niet meer zo uitziet als vroeger, en het is nog een project under constuction!!!! En let vooral niet op de lelijke velgen, maar ik heb nog geen idee wat ik ervoor in de plaats ga kopen, eerst eens op mivw rond kijken. Wat wel gepland staat zijn: aanpassing van de koppeling, onderhoud motor, veerpootbrug op maat en een op maat gelast frame in de neus voor meer stevigheid, stoel reviseren, alle meters aansluiten op tt motor, schakelunit audi tt, en dan begin volgend jaar roest aanpakken, niet al te grote problemen maar hier en daar een plekje, en dan gelijk overspuiten, wel dezelfde kleur!! Zie jullie op mivw Groeten Paul |
#2
|
||||
|
||||
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Krijgen wij nog een paar foto's te zien van de Golf 1? |
#3
|
|||
|
|||
Hallo Theo
Kleine wereld, je bestelling is net binnen!! Groeten Paul Foto's volgen |
#4
|
||||
|
||||
|
#5
|
||||
|
||||
Leuk! Dat is die blauwe golf 1 met nu de 1.8t waar vroeger de 16vg60 in zat toch?
|
#6
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, die is het |
#7
|
|||
|
|||
[IMG]
[/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] |
#8
|
|||
|
|||
Tof bakkie.
Leuk dat een auto met zo'n verleden nog bestaat, en wederom weer bij een liefhebber is gekomen👍 Veel succes met het verbeteren/naar eigen smaak aanpassen vd auto!
__________________
E36 325TDS '96 daily tractor E30 320i cabrio '90 😎 Twingo 1.2 '01 extra daily Twingo 1.2 '08 voor de vrouw Polo 2f steilheck 1.4diesel (1w) is back! |
#9
|
||||
|
||||
Leuk idd. En dit gaat ook goed van z'n plek.
Een idee waar de vorige motor gebleven is? |