|
||||
|
||||
Golf 2 Register
Er is nu een Golf 2 Register voor alle Golfs 2! Dankzij de open data van de RDW staan nu alle Golfjes 2 erin die nu op de weg zijn. Dit zijn er nog circa 20.000!
Is het register dan nu af? Nee, zeker niet. RDW geeft slechts de actieve kentekens. Wat wil ik nog graag hebben?: - kentekens (en zo mogelijk foto's) van gesloopte Golfjes 2; - de uitvoering (CL, Madison, etc.) van een betreffend kenteken. Dit staat vaak niet juist bij RDW geregistreerd, of helemaal niet. Ook graag doorgeven: - de officiële kleurnaam van een betreffende Golf; - mogelijke in jouw ogen tekortkomingen of andere toevoegingen aan het register. Het register is voor iedereen te downloaden via tiny.cc/golf2register. Hier is altijd de laatste versie beschikbaar als XLSX-bestand. Geef alle toevoegingen door via golf2register@live.nl! Last edited by Bastiaan86 : 03-01-2013 at 16:33. |
|
||||
|
||||
"Schadelijke website geblokkeerd:
Deze website is gerapporteerd als schadelijk. We raden aan deze website niet te bezoeken." Oeps... |
|
||||
|
||||
Quote:
Ow lekker dan ik ga even op zoek naar een andere filehoster... Bedankt voor het melden |
|
||||
|
||||
nu gehost via Google Docs, via menu linksboven kan het bestand gedownload worden (viewer is niet handig)
Werkt het nu wel? Anders ligt het misschien aan de redirect site. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vond ook al raar dat het laden zo lang duurde, dus heb het maar weg geklikt. Werkt nog altijd niet? |
|
||||
|
||||
Hier bij mij werkt hij gewoon, krijg google doc's excel sheet.
|
|
||||
|
||||
werkt super hier
staat wel veel import mk2's tussen vooral diesel
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, gewoon dezelfde melding. Is no.nl een redirect site ? Geef dan liever een directe link aub. |
|
|||
|
|||
Of het nou werkt of niet: wat is het nut ervan? Met zo'n 24.000 Golfjes II heb je het nou niet bepaald over een zeldzame auto.
|
|
|||
|
|||
Mijn interesse gaat pas gewekt worden als je gaat schrijven over belasting vrije type 2
|
|
||||
|
||||
Quote:
https://docs.google.com/file/d/0B8b...U/preview?pli=1 |
|
||||
|
||||
Mooi, prachtig maar eigenlijk geen idee wat k dr mee moet
Last edited by Dokter D : 23-09-2012 at 11:18. |
|
||||
|
||||
Voor de mensen met vragen over het nut:
Als je een beetje handig bent met Excel kun je hier heel veel info uithalen. Hoeveel er nog rond rijden van een bepaald type, hoeveel met een bepaald blok etc. Ook het aantal belastingvrije Golfs 2 en importers kunnen hier uit gehaald worden. Om er meer informatie uit te kunnen halen is het van belang dat mensen hun bijdrage leveren |
|
||||
|
||||
werkt hier ook nie
Last edited by VW Johs : 23-09-2012 at 09:06. |
|
||||
|
||||
Last edited by Bastiaan86 : 23-09-2012 at 15:09. |
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt helaas een kleinigheid over het hoofd gezien: in dit document kun je niet naar tekst zoeken, dus hoe vind ik mijn brik nou ooit terug ? |
|
||||
|
||||
Quote:
je moet het bestand downloaden, in google klik je linksboven op file en dan downloaden. Vanaf nu geen Google meer maar via Skydrive: tiny.cc/golf2register Last edited by Bastiaan86 : 23-09-2012 at 15:10. |
|
||||
|
||||
Aha. Hm, omslachtig... maar ik snap 'm. Nu al.
|
|
||||
|
||||
Quote:
kan t helaas niet makkelijker maken met Google. |
|
||||
|
||||
Ligt het nou aan mij of gaat die lijst alleen maar tot 1984? Dan is die best wel lame.