![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo mede-forummers,
Ik ben uitgenodigd om deel te nemen aan de IJssellandrally. Deze vindt plaats op 4 september as. Bedoeling is om deel te nemen in de Clubklasse, zeg maar de 'recreanten'. Aangezien ik (nog) niet in bezit ben van een geschikte auto, ben ik zoekende om eentje te huren / lenen tegen vergoeding. Wie kan mij helpen? Zoek bij voorkeur een auto die minimaal 40 jaar oud is, bouwjaar 1975 of ouder. Bijv. klassieke Porsche of VW, bijvoorbeeld een Karmann Ghia of een leuke kever (cabrio) zou ook mooi zijn. Ouderdom is niet hard vereiste, mooie golf 1 zou denk ik ook wel kunnen. Indien nodig zal uiteraard worden gezorgd voor een passende verzekeringsdekking. Graag reageren via PB. Gr. Niels |
|
||||
|
||||
![]() Het keverhuis in Emmen verhuurt kevers enzo, misschien kunnen zij je helpen? www.keverhuis.nl
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor de tip, zal eens kijken!
|
|
|||
|
|||
![]() Inmiddels voorzien: BMW 2002. Geen VW of Porsche maar wel een leuk wagentje vind ik.
|