|
||||
|
||||
Polo 6N2 deur gaat niet open
Goedemiddag,
Sinds gister gaat de bijrijdersdeur van mijn vriendin haar polo 6n2 3deurs niet meer open. gaat om een auto zonder centrale vergrendeling De sleutel gaat wel gewoon rond, pennetje gaat ook wel omhoog/naar beneden en klinkt ook wel alsof het slot gewoon werkt. Wat zou dit kunnen veroorzaken? |
|
||||
|
||||
Kijk eens in de deur of er niet een deel van het mechaniek is los geraakt. Heb hetzelfde probleem met mijn 6N gehad.
|
||||
|
||||
Heb de Passat laatst ook moeten openbreken met een klerenhanger...
Ik had mijn deur uit elkaar gehad en had ze niet helemaal goed terug in elkaar gestoken. Op youtube zijn wel filmpjes te vinden hoe en wat je moet doen.
|
||||
|
||||
Van binnenuit al geprobeerd?
Deurkaart is er in principe (met moeite) af te krijgen als de deur dicht is. Weet alleen niet hoe je de deur dan open kan krijgen.
|
||||
|
||||
vriest t bij jullie? weet niet waar je woont in nl.
bij mijn caddy wil de deur niet meer open zodra t vriest, hij gaat wel van slot af maar gaat niet open. bekend probleem bij caddy/polo http://www.amtgarageforum.nl/volksw...loten-9107.html