|
|||
|
|||
Te koop erg snelle Corrado TDI.
Bij deze te koop ivm aanschaf gezinswagen.........
En ik nog een golf 1 heb en deze nog wil behouden😁 Een nette Corrado TDI. Elektrische ramen. Glazen schuifkantel dak Orgineel. Elektrische spiegels. Verstelbare stuurkolom. Automatische achterspoiler. Apk nog 10 maanden. GEWICHT 1034 kg op kenteken en natuurlijk TDI op kenteken. Specs: Basis een 1 z motor , hetzij nieuw type dus met zuigerbodem koeling. Pp520 race verstuivers. Een turbo van een A4 2.0 TDI 170 pk. Software omgezet naar vacuüm sturing voor turbo. Aangepaste pomp. Koni hoogte en hardheid schroefset. TDI tellerklok incl mfa van een Passat b4. Elektronisch gaspedaal. Cruise control hendel aanwezig maar er moet nog een sensor geplaatst worden. Rode achterlichten. Koplampen Orgineel met donker binnenwerk. Borbet Ã* breedset 16 inch voor 7.5 J en achter 9 J. Vr6 motorkap. Loopt gewoon goed en zeer snel. Koets is verder hard. Minpunten : Cruise control aansluiten. Bumpers zijn geplastidipt. Is voor mij nu gewoon een daily en daar is ie zeker goed voor, gister nog 500 km gereden. Onder de 1 op 18 loopt hij bij mij niet Vele extra onderdelen , oa stoelen, koplampen, achterlichten, klinken, raammechanismes,enz enz Vraagprijs teab! Foto,s via de mail Auto staat in regio Nijmegen. Last edited by vento tdi : 24-06-2015 at 18:02. |
|
||||
|
||||
Graag n vraagprijs bij vermelden Wesley