|
||||
|
||||
Best wel snel!
Doormiddel van meetlussen in de weg worden snelheden gemeten op verschillende plekken in Nederland. Deze gegevens worden vrijgegeven. Op deze website kan je zien wat de afgelopen tijd de maximaal gemeten snelheid is geweest.
http://bestwelsnel.nl/ Interessant discussiepunt. In hoeverre zal dit voor mensen een uitdaging worden om op deze site te komen? |
|
|||
|
|||
dat is wel erg interessant.
Is het dan niet "vanzelfsprekend" om daar flitspalen neer te zetten, waar regelmatig hard gereden wordt? |
|
||||
|
||||
Quote:
Of -volledig geautomatiseerd- post binnen te krijgen van het CJiB ?
|
||||
|
||||
Dat was met de komst van elektronische snelheidsborden ook problematisch. Werd een wedstrijdje gehouden.
Oplossing was vanaf 70(?)+ geen snelheid meer te laten zien en enkel een droevig gezichtje |
|
|||
|
|||
Sommige van die borden hadden zelfs 3 cijfers
|
|
||||
|
||||
Jammer, dat mijn snelheid van net niet geklokt is op de A2 richting Maastricht
|
||||
|
||||
Quote:
Morgen is weer een nieuwe dag |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik hoorde dat deze informatie wel word gebruikt om te bepalen waar er mobiele controles geplaatst worden. |
|
|||
|
|||
Quote:
Daar stonden ze vandaag zo ongeveer de hele dag te flitsen... Misschien heb je geluk en ben je toch geklokt :P |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kwam vanaf het noorden, niet zoals jou vanuit maastricht
|
||||
|
||||
site is al plat of?
|
|
|||
|
|||
bij mij doet die het nog gewoon
|
|
||||
|
||||
oh ja, nu wel. ligt vast aan mij
|
|
||||
|
||||
Ligt het aan mij of hebben ze het flink afgeslankt? Dacht dat er vroeger veel meer plekken op stonden.
|
||||
|
||||
laatste 30 min aanvinken en er komen er enkele bij.
|
|
||||
|
||||
26 april snelheid van 298
|
|
||||
|
||||
Dat moet een foutje zijn.. Ik ken die weg. Om 298 te halen moet je wel een verdomd snel accelererend apparaatje hebben. (50-298 in 650 meter) En ballen
Edit: tenzij de persoon uit het westen aan kwam. Dan heb je 1600 meter om van 50 -298 te komen.
Octavia Combi 1.6tdi - Daily 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? Last edited by tim_j : 18-06-2015 at 14:52. |
|
||||
|
||||
Quote:
Motor geweest denk ik. |
|
||||
|
||||
Quote:
dacht dat deckedm niet meer reed in de VRT