|
||||
|
||||
Poelie drama....
ik dacht vanmiddag even leuk een stuurbekrachtiging in te bouwen op mijn golf II diesel, maar ik kom helemaal niet uit met de polie's voor de krukas, waterpomp en stuurbekrachtiging.
Heb ook even in etka gekeken maar er zijn 14 verschillende poelies voor alleen al de waterpomp heeft iemand de onderdeelnummers welke zouden moeten passen? Of als iemand een complete set heeft PM me even
|
||||
|
||||
Quote:
hallo war wil jij stuurpomp op hebben dan 1.6 dieseltje .. heb hier motor daar heeft het opgezeten volges mij ,, is de pomp vanaf poelies zitten er nog op . vrgr gooigolf .. |
|
||||
|
||||
Quote:
De stuurpomp gaat via de krukas, op de krukas polie komt een 2de kleinere polie welke in lijn staat met de stuurbekrachtigingspomp) Ik stuur je wel even een PB. Heb nog even goed gezocht dit zijn de onderdeelnummers die ik nodig heb: 068 121 031 L = waterpomppoelie 068 105 255 J = Krukaspoelie 068 145 193 A = afstandschijf
Last edited by mark89769 : 13-11-2011 at 22:12. |
|
|||
|
|||
Deze poielie heb ik wel liggen een dubbele poelie met nr. 068 105 255 E, weet niet of je er wat aan hebt!
btw ik hikte ook tegen dat probleem aan! moet alleen nog de waterpomppoelie nog hebben met nr. 027 121 031 A Last edited by Lesley : 14-11-2011 at 10:05. |
|
|||
|
|||
Mijn riem van o.a. de stuurbekrachtiging loopt ook langs de poelie waar me v-snaar omligt, hoe ga ik dit oplossen?
|