|
|||
|
|||
info swap bak
Ik heb een 1,5 jb motor met automaat erachter
Nu wil ik een EG motor erin lepellen 1 deze dagen Maar wat ik me nu af vraag is de steun voor de bak is die het zelfde als de automaat ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Hallo, Steunen voor automaat is anders als die van een handbak. Heb evt nog wel wat steunen liggen mocht je wat zoeken. succes met je ombouw, Groet, Arno
|
|||
|
|||
De steun is anders, de montageplek op de carosserie is gelijk. (dus als je een bak met bijbehorende steun hebt, past dit gewoon)
|
|||
|
|||
ok
ik weet dat de steun erop zit bij de versnellingsbak Dus dan pas het wel ? |
|
||||
|
||||
De onderste baksteun van de automaat heb ik volgens mij gewoon weer gebruikt. De bovenste is anders.
|
|
|||
|
|||
Nog een vraag
Moet ik hem om laten keuren nu of alleen maar doorgeven ? Van 70 pk naar 110 pk Ook van automaat naar versnellingsbak |
|
||||
|
||||
Quote:
1 simpel antwoord: Ja. Meer dan 40% en tevens een andere motorcode. Zorg dat je de herkomst van de EG motor kunt aantonen. Ook zou je misschien de remmerij eens kunnen upgraden, als je dat nog niet gedaan had. Stabilisatorstangen? Je bent eigenlijk een GTI aan het maken, zonder de extra dingen die een GTI had, technisch gezien. Ik zeg niet dát ze moeilijk gaan doen, maar dat zou zomaar kunnen...