|
||||
|
||||
FF Voorstellen
Hallo allemaal,
Laat ik me even voorstellen. Ik had hier al een profiel maar daar heb ik eigenlijk nooit wat mee gedaan, af en toe is een berichtje maarja stelde niet veel voor. Dus ik dacht laat ik mezelf even opnieuw voorstellen en een pagina openen met mijn project (dat straks dus). Ik Ben René Emmerink (20 jaar), woon in het pittoreske dorpje Halsteren (bij Bergen op Zoom, Noord Brabant) Jawel daar was die TBS'er laatst ontsnapt Studeer Verkoop Management Motorvoertuigen in Utrecht (ROC) en loop stage bij de Vw/Audi dealer in de Showroom (Ames Autobedrijf). Heb al het een en ander gedaan de afgelopen jaren in de vw scene, heb bijvoorbeeld Vw Movement opgestart, was er de webmaster en oranisator van de Vw Movement meeting in 2004. Maar door omstandigheden ben ik ermee gestopt, samen met mijn broer en zijn vriendin (verder nix ernstig ben nog steeds bevriend met hen ) Vorig jaar reed ik in een Polo Classic, Mat oranje, met zwart-wit geblokt dak Die heb ik verkocht, en ben nu in het bezit van een Golf 1 uit 1977 Meer daar over in mijn Project die ik straks ga openen! EDIT: zie Hier! Ben nu enige tijd member van Dub05, samen met mijn broer en z'n vriendin De golf van m'n broer kennen jullie vast wel: En de Golf van m'n Schoonzus: (sorry voor de veelste grote foto :o ) Tja we hebben misschien alle drie dezelfde tik, golf en blauw hihi Nou dat was het wel zo'n beetje :biggrin:
Proud Member of Dub05 Last edited by RenéDub : 02-09-2005 at 10:03. |
|
||||
|
||||
ziet er allemaal goed uit !!
welkom hier ! groeten Jasper
|
||||
|
||||
dikke bakken, welkom, en zeker mooie foto's blijven posten :p
|
||||
|
||||
thanx, en zal ik zeker blijven doen!
|
|||
|
|||
Mooie auto's allemaal, mooie type 2 ook.....
|
||||
|
||||
Walter of niet?
Mooi golfje, lekkere kets kleur!! |
|
||||
|
||||
klopt, mijn broer heet Walter
|
||||
|
||||
leuke tuutkes en welkom
|
||||
|
||||
welkom op het beste forum van nederland en ver daarbuiten.
leuke wagens
|
||||
|
||||
Dag Rene, bij deze dan officieel wilkommen Blauw is lelijk, hehehehe Zijn je velgjes al verkocht?
|
||||
|
||||
verplaatst naar algemeen watercooled (ik moet toch ook af en toe eens wat doen )
|
||||
|
||||
Ziet er ckerzzz goed uit!
Welkom :P
|
||||
|
||||
Quote:
nee nog niet helaas :frown: