|
||||
|
||||
Afwerking achterklep MK1
Aan de beide zijkanten van mijn achterklep zitten drie ovaal gevormde gaten (zie foto), is dit origineel zo of horen hier kunstof plaatjes op?
Ik had al even in ETKA gekeken, maar zag daar niks terug... Alvast bedankt! Excuses voor de slechte foto
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
zitten rubbers in
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor de link, ik heb ze direct besteld
|
||||
|
||||
In mijn achterklep zijn de ovalen gaten echter niet allemaal van dezelfde afmetingen. Die ik nu via de link van Yuli besteld heb zijn volgens mij alleen voor de grootste langwerpige gaten, zijn er misschien voor de andere gaten ook nog ergens rubbers te krijgen?
|
||||
|
||||
klopt die komen ook wel is voorbij.
check even; www.golf1onderdelen.nl www.golf1onderdelen.com www.vw-wobshop.nl www.volksparts.eu http://www.ebay.nl/sch/wolfsburger-teilekiste/m.html http://stores.ebay.nl/VW-Heritage
|
||||
|
||||
Nee, dat zijn die van het uode type, daar zijn geen doppen voor omdat ze aanvankelijk ('74/'75) als ontluchting van de wagen dienden.
|
|
||||
|
||||
Quote:
De auto is van bouwjaar '77 (model '76), ik neem aan dat de klep nog origineel is en dus van hetzelfde jaar. Zou dat dan betekenen dat er geen doppen voor geleverd zijn vanaf fabriek?
|
||||
|
||||
Ya dat is wat het betekend inderdaad, enfin, er horen er geen in te zitten, die bovenste twee kan het wel, die zijn namelijk wel weer net zo groot als die van een '83er, maar t hoort niet.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Top, bedankt voor de info! Ik denk wel dat ik de bestelde doppen voor de bovenste twee gaten ga gebruiken, het verdiend nu niet de schoonheidsprijs wanneer je erin kijkt...
|
||||
|
||||
Ahh, kun je mooi zien hoe hard je klep is!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, zo kan je het ook zien
|
|||
|
|||
Quote:
Als je auto van bouwjaar '77 is kan hij nooit model '76 zijn. Hij is dan of model '77 of model '78. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan denk ik dat het een vroeg model '77 is, hij heeft wat kenmerken van de oudere modellen. Het stuurhuis in de motorruimte is bijvoorbeeld nog van het oude type met de oude montagepunten, maar verder ben ik ook niet heel bekend met alle verschillen per bouwjaar...
|
||||
|
||||
Kan prima een laat geleverde '76er zijn hoor. Maar zonder foto's kun je niks zeggen.
|