Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf,Bora en New Beetle MK IV
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 02-03-2015, 12:11
pieterberghuis pieterberghuis is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2015
Posts: 1
Default Seat Toledo 1.6 akl

Ik heb een probleem met mijn Seat Toledo 1.6 AKL

Na koppakking revisie, vervanging distributie riem en waterpomp, bougies, luchtslangen en gastklep blijft de motor raar reageren.
Gasklep opnieuw ingeregeld

Start slecht, slaat wel aan en blijft dan wel draaien
Toerental blijft koud pendelen op 1200 toeren en warm tussen 1100 en 1600 toeren.
Bij remmen loopt toerental op naar 1800 toeren en zakt dan weer terug tussen 1100 en 1600.
Verder houd de motor in bij 5100 toeren
Geen foutcodes

Rijd wel stabiel.

Wie heeft een idee waar ik op moet letten om het probleem op te lossen.

Last edited by pieterberghuis : 02-03-2015 at 12:27.
Reply With Quote
  #2  
Old 02-03-2015, 12:54
Polo1w Polo1w is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,077
Default

Lijkt mij een valse lucht probleem. Inlaatspruitsuk, slang naar rembekrachtiger oid
__________________
E36 325TDS '96 daily tractor
E30 320i cabrio '90 😎
Twingo 1.2 '01 extra daily
Twingo 1.2 '08 voor de vrouw
Polo 2f steilheck 1.4diesel (1w) is back!
Reply With Quote
  #3  
Old 02-03-2015, 20:43
Gino89's Avatar
Gino89 Gino89 is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,129
Default

Denk inderdaad ook de slang naar de HRC, aangezien hij oploopt bij remmen.

Die slangen willen graag poreus worden bij de aansluiting.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 19:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum