|
|||
|
|||
Schoup
Hello
Ik lees al even wat er op het forum hier passeert maar nog nooit dingen gepost, bij deze is dit dan gebeurd Ik ben dus Schoup. Kom uit België meer bepaald regio Ninove. Heb vroeger met Golf 3 gereden. Maar de "ziekte" blijft je toch altijd bij Daardoor dat ik me over een goeie 2 jaar terug een Golfje heb aan geschaft, weliswaar als 2de auto en ingeschreven als oldtimer. Het gaat hier over een Golf 2 1.3 bj 88 Heb deze origineel gekocht van een oude man die deze als nieuw gekocht had maar mits zijn ouderdom niet meer ermee mocht rijden. Golf heeft altijd binnen gestaan altijd mooi onderhouden geweest en nog steeds eerste lak! Nergens roest bespeurbaar. En op de koop toe juist 11dagen jonger dan mezelf Zo is hij aangekocht geweest origineel Dingen die er ondertussen al aan veranderd zijn - Schroefkit Ap - Velgen + banden (weliswaar replica's) - Iron cross lichten - Motorisch ook enkele kleine vervangingen Zo staat hij momenteel Hopelijk staat hij jullie aan en kan ik hier nog veel bijleren en fun hebben!! Last edited by schoup : 16-02-2015 at 17:51. |
|
||||
|
||||
welke replica's zijn het?
|
|||
|
|||
De Tour en de Flair zijn voor mijn de mooiste actie-modellen van de Mk2.
Mooi hoor!!
|
||||
|
||||
Mooi ding!
|
|||
|
|||
@ Fabi0_R ==> Dit zijn BBS RS replica's (zoals je er van Lenso ook hebt) Er is hier ooit daarover al eens een topic geweest op het forum.
Maar aangezien ik een verschillende ET waarde wou voor en achteraan heb ik voor deze gekozen. Toont achteraan dan wat breder. @ gti-er ==> Ben ik helemaal akkoord mee Alvast bedankt voor de reactie! Eerst wou ik zelf ook een Gti kopen maar prijs/aanbod was toen niet echt goed. Spijt heb ik er niet van ook al blijft dit maar een 1.3. Met welk model rijden jullie voor de moment? Of hebben jullie een topic waar ik dit kan terug vinden? |
|
|||
|
|||
Quote:
Thx maat!! op je profiel foto te zien is de jouwe ook wel nice! Mk1 is nog iets apart eh was naar jou topic gaan kijken waar je u project uitgelegd hebt, maar kan spijtig genoeg de foto's niet openen... |
|
|||
|
|||
Momenteel rij ik zelf een 86C Polo, maar heb niet echt een topic er over.
|
||||
|
||||
Welkom en je hebt een super mooie Golf 2 gekocht veel plezier er mee
|
||||
|
||||
Welkom!
|
|