#1
|
||||
|
||||
Golf 4 remklauwen op mk3 achter
Ik heb dus vaker gelezen dat je de (aluminium) remklauwen van een mk4 aan de achterzijde van een mk3 kunt monteren.
Komt hier verder nog wat bij kijken? Andere blokken of ander materiaal? Zodat ik gelijk alles in 1x kan bestellen. Heb nu bij een mk3 waar de achterklauwen aan de achterzijde (alweer) vastzitten en gereviseerd moeten worden. Dus dacht: misschien beter gelijk upgraden.
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |
#2
|
|||
|
|||
Remslang moet anders, omdat de Golf4 remklauw met een haakse overbrenging werkt(zijn bij Goodridge te bestellen, die hebben er al 1000-en gemaakt)
|
#3
|
||||
|
||||
Ik heb de haakse remslangen bij http://www.kaido-autosport.de/index...Volkswagen.html gekocht deze zijn voledig van RVS.
Ook de aansluitingen dit is bij Goodridge niet en ze zijn ook goedkoper. Je kan de maat en evt aansluitingen gewoon kiezen net als de kleur. Ik moest bij de MK1 ook de ankers van een Golf2 gebruiken maar daar zou jij wel geen last van hebben op de MK3.
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#4
|
||||
|
||||
Mmm, daar komt dan nog ongeveer 100 euro extra bij aan kosten.
En passen de remblokken wel? Want deze zijn splinternieuw, anders moet ik daar ook weer andere voor. Dan wordt het wel een prijzige bedoeling om 'even' over te stappen naar mk4 klauwen
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |
#5
|
||||
|
||||
Blokken moet ik even voor je nakijken en die gasten maken ook gewoon 2 leidingen ipv een setje.
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#6
|
||||
|
||||
Trouwens als je de leidingen gewoon op de sloop haal ben je er ook deze passen gewoon op jouw as mijn vrouw der golf4 cabrio heeft ze ook zo zitten.
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#7
|
||||
|
||||
Voor m'n eigen auto zou ik dit wel doen, maar het is een andere mk3.
En de klauwen zijn vrijwel dezelfde prijs, dus ik dacht dat dat wel een leuke oplossing zou zijn. Maar als er nog een hoop kosten bijkomen weet ik niet of deze persoon nog geïnteresseerd is in zo'n ombouw Maar in principe dus alleen andere remleidingen? De handremkabels passen nog wel? En de blokken ook? Want ik vind het wellicht interessant voor mijn eigen mk3
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM Last edited by Sven-GTI : 12-04-2015 at 18:10. |
#8
|
|||
|
|||
Rem slangen van passat pakken. Kijk ff in topic ombouw naar 25 6mm schijven. Daar staat artikel nummer ook tusse.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |