#1
|
||||
|
||||
problem retourleidingen Golf 2 GTD kapot
sinds aantal weken springen gewoon mijn retourleidingen Golf 2 GTD 1.6 kapot een dan spuit er overal diesel in de motorruimte .
mijn monteur zegt omdat ik een AAZ dieselpomp heb gezet de pomp trilt teveel daarom springen ze kapot .. moet ik misshien andere steun zetten bij deze dieselpomp .. |
#2
|
|||
|
|||
Retour zijn dunne slangetjes, bedoel je die?
Of de leidingen naar je verstuivers vanaf de pomp?
__________________
E36 325TDS '96 daily tractor E30 320i cabrio '90 😎 Twingo 1.2 '01 extra daily Twingo 1.2 '08 voor de vrouw Polo 2f steilheck 1.4diesel (1w) is back! |
#3
|
||||
|
||||
de leidingen die naar je verstuivers vanaf de pomp gaan deze zijn het ..
waar die rode pijlen die steun heb ik niet vast aan mijn dieselpomp [IMG] [/IMG] Last edited by golfman : 15-02-2015 at 15:46. Reason: foto |
#4
|
||||
|
||||
of is er een andere steun waar gij u dieselpomp moet bevestigen .
|
#5
|
|||
|
|||
Vreemd.
Dat die steun er niet op zit, lijkt mij niet direct een probleem. Heb je de timing ook versteld, zonder de leidingen ff te lossen?
__________________
E36 325TDS '96 daily tractor E30 320i cabrio '90 😎 Twingo 1.2 '01 extra daily Twingo 1.2 '08 voor de vrouw Polo 2f steilheck 1.4diesel (1w) is back! |
#6
|
||||
|
||||
toch trilt mijn dieselpomp enorm veel timing is goed zou bij een andere golfje moeten kijken hoe de steun bevestig is ..
|
#7
|
|||
|
|||
Kan later wel ff bij m'n caddy kijken.
Maar ik bedoelde dat de leidingen na het verstellen van de pomp altijd ff los en weer vast moeten om de spanning eraf te halen.
__________________
E36 325TDS '96 daily tractor E30 320i cabrio '90 😎 Twingo 1.2 '01 extra daily Twingo 1.2 '08 voor de vrouw Polo 2f steilheck 1.4diesel (1w) is back! |
#8
|
|||
|
|||
Als je de pomp vastzet zoals die ook zat heb je er geen last meer van...
__________________
Rallye golf 1989 (10jaren plan) Caddy mk1 1983 (daily) Passat variant 1981 (project) Audi 100 td 1987 (motor donor) Audi 200 2.1 aut. (vrouwenauto) |