|
|||
|
|||
Golf mk2 uitlaten??
Hello
Wss zijn er over dit topic al verscheidene pagina's gegaan, maar vind deze op de moment niet terug... Kan er mij soms iemand zeggen waar ik een Supersprint of Powersprint kan aanschaffen voor mijn Golf mk2 1.3 Ben van België maar mag gerust ook in Nederland zijn (sites of adres zijn zeker welkom) Ik heb me laten vertellen dat je er vroeger 2 uitvoeringen in had ( rechte pijp en scheve pijp ) Ik zou graag de rechte pijp hebben omdat dit heb meeste naar het originele naartoe gaat. Is het dan ook beter om helemaal een rechte lijn te steken of is in sommige gevallen alleen voldoende de einddemper te vervangen? Alvast bedankt voor de reacties!! |
|
||||
|
||||
Ff Theo van de VW-Wobshop mailtje sturen met je wensen, dan kan hij vast wel iets voor je betekenen:
http://www.vw-wobshop.nl/
Verleden: - Golf 1 1.6 automaat - Golf 2 gti 1.8 16v - Golf 3 vr6 highline - Polo coupe 1.4 - Golf 4 gti v5 exclusive - Polo 6n2 1.4 - Passat B4 2.0 8v - Golf 1 Cabriolet Heden: - Touran "Liebe scheiße....das ist V Wow!" |
|
|||
|
|||
Quote:
Oke alvast hartelijk bedankt voor de reactie en de site, ik zal dit zeker en vast doen!
|
||||
|
||||
zat inderdaad ook al wat te zoeken maar weinig te vinden ik had liever de voorkeur voor de scheve pijp maar kan niks vinden voor mijn mk2 1.6
|
||||
|
||||
Rvs demper kopen, rvs buis kopen en erop laten lassen geen optie?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb ooit een site geweten waar je beide kon kopen.
Rvs uitlaat met rechte en scheve pijp. Maar doordat ik mijn pc heb geformateerd ben ik deze kwijt geraakt... Daarmee hoopte ik dat ik via deze weg meer geluk zou hebben terug iets te vinden. Ja ik heb ook al gedacht om zelf 1 te maken en aan elkaar te laten lassen als ik echt niets terug vind op het internet. Dat zal op den duur de enige oplossing zijn denk ik, ook al heb ik op meeting genoeg golfkes zien rondrijden met zowel rechte als scheve pijp die. maarja het seizoen van de meetings is nog niet begonnen en wou hem eerlijk gezegd gereed hebben tegen dat het seizoen begint... @ SciroccomTDI => bedankt voor de site ga dit direct eens checken of ik hier meer geluk heb.
|
|||
|
|||
Quote:
Blijkbaar vind je op deze site enkel originele uitlaten, maar heb toch niets tegen gekomen van Supersprint of Powersprint...
|
||||
|
||||
Had bij mijne ook gewoon een stuk rvs op de normale einddemper zitten
|
|||
|
|||
Schoup, dat klopt. Op die site krijg je alleen (immitatie)originele uitlaten. De prijzen zijn echter behoorlijk doenbaar.. Zo als VdubMKII zegt, zou je het als basis kunnen gebruiken.
Maar goed, als je inderdaad Powersprint / Supersprint wil, is mijn suggestie nutteloos, dat is waar |