|
||||
|
||||
Bora coupé body
|
|||
|
|||
Echt heel mooi en voor dat geld vind ik nog betaalbaar,en heel uniek
|
|
|||
|
|||
geweldig
|
|
||||
|
||||
Ramen laten maken kost net zoveel als de carros...
|
||||
|
||||
Normaal zitten daar een combi van bora en golf 4 ruiten in meen ik
|
|
||||
|
||||
Coupe ramen doen ze meestal met lexaan
|
||||
|
||||
Hij zegt gewoon glas
Last edited by René : 05-01-2015 at 17:16. Reason: mooi hè, die youtube-viewer :D |
|
|||
|
|||
Mooie autosport casco!
|
|
|||
|
|||
Vreselijk!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dan kosten ze net zoveel als de carros. En ze zien er nog niet uit ook met die zwarte rand.
|
||||
|
||||
Geweldig dik ding zo
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Tjaap, een zwarte rand heb je altijd bij een gelijmde ruit.
|
||||
|
||||
Ja maar niet van 5cm dik. Maar waar het vooral om gaat is dat al die coupes anders zijn en er niet een pasklare oplossing is voor die ramen.
Check de pasvorm bij die blauwe:
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 08-01-2015 at 14:42. |
|
||||
|
||||
Ik vind die zwarte rand nog niet heel storend, bij een achterruit heb je dat vaak ook, zo'n vrij flinke zwarte baan.
Pasvorm is daarentegen een ander verhaal, allemaal leuk en aardig maar als je shit niet past ziet het er niet uit.
|
|||
|
|||
Tering, kijk ook s naar de aansluiting van de bovenhoek van de deur. Dat past voor geen meter.... Op filmpje goed te zien op ca 2:50. Idee is wel cool, maar ik vind op de het gedeelte achter het portier te kort. Coupé vorm komt er niet mooi uit.
|
|
||||
|
||||
Ik vind dit wel heel gaaf als alles goed zit.
Ik erger me altijd groen en geel en niet goed passen plaatdelen en bumpers. Bij mijn VR6 ook, dagen lang bezig geweest om het front, zijschermen, bumper, kap en voordeuren allemaal de kieren even groot te krijgen en eerlijk gezegd zit het nog niet 100% naar mijn zin. Wat wel een feit is, pak een originele Golf 3 dan in mijn geval, de kieren/naden zijn af-fabriek ook al om te janken dus vraag me af of dit helemaal 100% zal worden.
|
||||
|
||||
Bora Karosse Vw Bora Coupe 2
te koop op eBay :
Bora Karosse Vw Bora Coupe 2-Türer Karosse R36 R32 V5 4-Motion eBay-Artikelnummer: 171643370610
|
|||
|
|||
Is hier al eens voorbij gekomen dacht ik.
Jammer dat vw zelf nooit een bora coupé uitgebracht heeft. |
|
||||
|
||||
staat weer opnieuw te koop op ebay.