#1
|
|||
|
|||
Golf 4 1.8t AUM inlaat
Hallo,
Ik ben bezig met een ombouw om een 1.8t 20v AUM in een golf 1 in te maken. Nu heb ik het blok inmiddels erin. Nu heb ik even een vraagje over inlaat gedeelte. Die van een AUM verschilt nog al heel erg met een AGU. Bij een AUM zitten er veel meer kleppen op. Kan ik gewoon de aansluitpunten van een AGU gebruiken en de overige AUM aansluitpunten en kleppen achterwege laten? En wat is het effect als ik de overige AUM kleppen achterwege laat? Alvast bedankt! Last edited by bults : 21-02-2015 at 15:49. |
#2
|
||||
|
||||
Ja kan allemaal weggelaten worden. Wel zal je dit bij een chip op maat weg moeten laten schrijven anders snapt je motor-management het niet
Mijn AUQ is ook ongeveer zo aangesloten als het AGU plaatje. Dus al die andere kleppen etc. weggelaten.
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |
#3
|
|||
|
|||
Oke bedankt! Ga ik er morgen mee aan de gang!
|
#4
|
||||
|
||||
Dat tankje (nummer 2 op de foto) kan ook weggelaten worden inclusief de leidingen Is voor je brandstofdampen ofzo.
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |