|
||||
|
||||
dakrekje
hoi hoi
ik had een vraagje, toen wij in spanje waren kwamen wij een busje tegen. en daar zat een dakrekje op die ik nog nooit eerder gezien had nou vroeg ik mij af of dit een origineel dakrek is of eentje die zelf gemaakt is? gr. michiel
|
||||
|
||||
ik zeg Spaans hobbywerk
|
|
||||
|
||||
der blijft weinig opliggen denk ik , misschien bedoelt als bescherning van het dak tegen vallende stenen en laaghangende takken :biggrin:
|
|
||||
|
||||
Heeft iemand niet toevallig zo'n rekje voor me liggen? een vrij korte voor achter mijn pop-up dakje...
|
|
||||
|
||||
Het lijkt op een westfalia dakrek waar de zijkanten er nog niet van aan gezet zijn.
|
|
||||
|
||||
dat was de grote vraag, is het origineel of niet....ik denk het van niet, want het is meer een rekje zodat je er iets op kan binden zonder je dak te beschadigen....(zijn ze allemaal) maar deze heeft geen zijkanten.
en dan nog een vraag dat open dak is dat wel origineel....of niet ?? Gr. michiel
|
||||
|
||||
kan zijn dat er een origineel af fabriek open dak in zit.
en dat ze daar een plaat over heen hebben gelegd met klemmen aan de zijkant. om het vinyl te beschermen,of omdat het vinyl kapot is. dat dakrek is repro en niet veel soeps :biggrin: cheers