|
|||
|
|||
Mooie mk2 GTI
|
|||
|
|||
3500 is een mooi bedrag
|
|
|||
|
|||
Heb m al vaker voorbij zien komen.
Mooi ding, maar 15.000 ? Last edited by NielsDub : 27-01-2015 at 10:14. |
|
|||
|
|||
Staat al maaaaanden te koop
Zal ook nog zo blijven |
|
||||
|
||||
Ja beetje gortig, maar als die echt zo goed is dan denk ik dat hij zomaar 7/8k op kan brengen als je de juiste kopert treft.
Zit wel een wazig dingetje onder het linkse achterlicht, en het embleem in het midden heeft ook een rare stand, heel plat. Die staat normaal onder een hoek zodat die ±waterpas in de uitsparing ligt. Verder beetje suf model, nieuw type/dunne bumpers. Net zo'n overgangsmodel, in de regel willen mensen een nieuw type met dikke bumpers of een oud type met dunne bumpers..
|
|||
|
|||
Dingetje onder het linkerachterlicht is het slot van het Bosch alarm.
Deze werden destijds veel gemonteerd in België, bij de dealers. Het alarm wordt dus bedient met een aparte sleutel in het slot achteraan. VW logo had ik ook al gezien, er is iets mee, maar weet zo direct niet wat. Misschien eens een keertje vervangen door een ander, die werden er destijds nog wel eens uit gestolen.
|
||||
|
||||
Dus er zit een gat in de carrosserie? Hop -1000 euro.
|
||||
|
||||
Zo snel kan t gaan
Zou het toch geen sticker kunnen zijn....... (wel raar om dat te doen by the way)
|
|||
|
|||
Quote:
Liever ouder type met 16V KR |
|
|||
|
|||
Dat dingetje onder het achterlicht kon inderdaad wel eens een Bosch alarm zijn, mijn Porsche 924 had een vergelijkbaar slot in de carrosserie en dat alarm kwam ook van Bosch.
En ja, de auto is heel erg netjes maar 15k is dan evengoed absurd. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
+ nog eisen stellen aan type koper...ik zou die centen gewoon pakken ongeacht wie er aan mijn deur stond als hij dit op tafel zou willen leggen....
Ik zeg succes met de verkoop. !
|
||||
|
||||
Quote:
En monza blauw graag
|
|||
|
|||
amen