|
|||
|
|||
elektrisch schema injectiesysteem audi s8 1999
Hoi,
Is er iemand die mij aan de elektrische schema's kan helpen van een audi s8 van '99? Voornamelijk van de motor heb ik de schema's nodig. Dit om de motor in een andere auto te kunnen inbouwen. Inmiddels heb ik de motor thuis liggen en wil ik me hier vast in verdiepen. Dan kan ik evt ook nog wat delen kopen die ik nog nodig heb. Motorcode is trouwens ahc. Ik hoor het graag als iemand iets heeft of een tip heeft waar ik het kan vinden. Groeten Remco |
|
||||
|
||||
Remco, ik heb volgens mij een officiële onderhoud dvd voor een A8/S8 thuis liggen. Herinner mij hier even aan na de 10e en ik kijk voor je.
|
|||
|
|||
Dat zou mooi zijn. Ik help het je herinneren..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Helaas is dat van het nieuwe model en dat is heel anders. Ik moet het 32v type hebben, bouwjaar 96-99.
|
|
||||
|
||||
Remco ik heb hem gevonden. Stuur maar een PB.