|
||||
|
||||
Vraagje over lengte van tussendemper golf 3 1.6 1996
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag aan jullie een kennis van mij wil op zijn werk kijken voor een stuk rechte buis ik wil namelijk mijn tussendemper er af halen. Weet iemand toevallig de juiste lengte van deze tussendemper voor een golf 3 ik heb een 1.6 uit 1996. Alvast erg bedankt voor jullie hulp ik heb al wel op internet gevonden dat hij 42 mm in diameter is. Ik heb alleen zo n orgineel vw krikje en ik vind het dan niet zo lekker om er onder te gaan liggen
Mensen met verstand rijden een VW. Last edited by Nico45 : 06-01-2015 at 20:50. |
|
||||
|
||||
Als je die grote pannenkoek bedoelt onder je auto, dan heb je ook bochten nodig
|
||||
|
||||
Volgens mij is het zo n recht stuk ik zal kijken of ik een plaatje kan vinden?
Hopelijk werkt de snelkoppeling deze moet er bij mij onder zitten het is een gewone 1.6 http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...HeA y8zYjtgATA
Mensen met verstand rijden een VW. Last edited by Nico45 : 06-01-2015 at 20:55. |
|
||||
|
||||
Ik weet wel welke jij bedoelt dat is zo n vierkante met bochten maar deze is een recht stuk pijp en zit gelijk achter de katalysator
Misschien heeft iemand er 1 liggen en zou die voor mij dan even op willen meten??
|
||||
|
||||
Aaah zo eentje, nooit eerder gezien bij een 1.6
Mijn 1.6 had gewoon katalysator --> middendemper --> einddemper. Deze tussendempers ben ik wel een paar keer bij een vr6 tegen gekomen. Zo'n stuk rechte pijp kun je ook bij iedere automaterialenzaak halen, dan kun je deze zelf makkelijk op maat zagen. Volgens mij betaal je nog geen 20 euro voor 2,5 meter rechte uitlaatpijp.
|
||||
|
||||
Oke bedankt ik zal een kijken maar een kennis wou hem voor niks mee nemen van zijn werk alleen de lengte??
|
||||
|
||||
Geen flauw idee, maar dat kun je wel ff opmeten als de oude eronderuit is toch?
|
||||
|
||||
Wat je zoekt is een vlamdemper vervanger, als je gewoon 1 meter pijp haalt in de goede diameter en een paar klemmen, dan kun je onder de auto de boel gewoon opmeten en op maat slijpen.
|
|
||||
|
||||
Bedankt ik had op 1 of andere manier geen mail melding gekregen