|
|||
|
|||
MK1 83 Cabrio GL koplampsproeiers
Ik heb op mijn GL Cabrio uit 83 koplampsproeiers op de bumper zitten. (zo gekocht)
Horen deze te zitten op dit model auto? Ze zijn namelijk aangesloten met stukken tuinslang en ik heb de auto nu al even in m'n bezit maar ik zou niet weten waar het knopje zit om ze te bedienen. Als ik rechtstreeks stroom zet op het pompje doen ze het ook gewoon. |
|
||||
|
||||
Die stukken tuinslang zitten er origineel op. Als t origineel is zal er ook een extra grote watertank onder de motorkap zitten.
Je kan ze bedienen door je ruitensproeier hendel aan te trekken en wat langer beet te houden, dan zullen de koplampen ook sproeien. |
|
||||
|
||||
En de koplampen aanzetten, anders doen ze nog niks.
|
|
|||
|
|||
Die grote waterbak zit er in idd in.
Laat nu enkel de ruitenwissersproeier-hendel het niet doen, deze is gebypassed (door de vorige eigenaar?) door een knop. Maar eens uitzoeken of hij rechtstreeks naar de ruitensproeierpomp gaat of naar het schakelbord. Last edited by w00Dy : 27-12-2014 at 22:13. |
|
||||
|
||||
Je mag me altijd even contacten voor problemen met je kabelboom, ik kan hem voor je weer 100% origineel maken, of je helpen als je het zelf wilt doen.
|
|
|||
|
|||
Thanks voor het aanbod, wanneer ik eraan ga beginnen ga ik je zeker contacteren
|
|
||||
|
||||
Oké, ik hoor het wel van je!