|
|||
|
|||
kleur code
Hallo mensen
Ik zal me even voor stellen Ik ben Ruben westrik en kom uit 's-Heerenbroek klein dorpje tussen zwolle en kampen rij nu een golf 2 1.3 injectie uit 93 en heb een golf 2 1.6 uit 83 gehad maar helaas daar heb ik een ongeluk mee gekregen maar als troost heb ik een golf 1 1.6 diesel 5 deuren uit 82 gekregen van me broer daar moest wel het een en het ander aan gebeuren zo als Nieuwe dorpel L en R Nieuwe Spatbord rand L en R Nieuwe binnen scherm L en R Nieuwe wiel bak Nieuwe bijrijders deur voor Nieuwe voor scherm bestuurders kant Alleen het achterpaneel moet er nog in En zo was er nog veel meer wat verrot was En dat met apk tot 15-4-15 Toekomst plannen zijn Mooi interieur er in Airride bouwen 1.6 turbo diesel er in of een. 1.9 tdi Maar nu een vraag Wie weet welke kleurcode Dit is??? Deze kleur wil ik hem graag maken Ik hoor het graag van jullie Mvg ruben westrik |
|
|||
|
|||
Hier een paar foto's van me golf
[IMG] [/IMG] Bij rijder kant voor |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hallo Ruben welkom en je hebt een leuke golf 1 gekregen en ja de kleur vind ik ook erg mooi ik ben alleen wel benieuwd is het een echte vw kleur ??
|
|||
|
|||
Dank je :-)
|
|
|||
|
|||
Volgends mij is dat wel origineel
Mountain green LE6B Gaaaff!!! |