|
|||
|
|||
mk1 tdi
na 2 jaar mijn tdi moter uit de schuur gehaald.aaz motor uit mijn mk1 gelepeld. en nu is het dus de bedoeling om mijn tdi 1z uit een mk3 erin te leggen.
momenteel, de motor nakijken, en een lijstje maken wat nieuw besteld moet worden en als de blok dan klaar is , wil ik de rest ook klaar hebben dat hij er zo in kan.. ja ik weet het ,dit is al vaak gedaan, maar kon toch zo het een en ander niet vinden. ik heb de steunen, assen enz. bijvoorbeeld; de kabelschakeling binnendoor, of buitendoor? remmen>? zitten nu de vw 2 remmen op geventileerd, er lag eerst een aaz motor in, is dit voldoende? en graag wat tips en trucs, ik wil hem er zo snel mogelijk in hebben namelijk. |
|
|||
|
|||
Kabel schakeling kan zowel binnendoor als onderlangs
Maar houd rekening hoe je je pook wil hebben. Onderlangs komt de pook veel lager uit. En moet je ook rekening houden met je uitlaat. Maar binnen door heb je die schakelklok ook binnen das geen mooi gezicht vind ik zelf. Daar is ook een oplossing voor......... Schakelklok van eerste modellen golf mk4 zijn het zelfde maar klok is veel lager. Dan kan je originele midden console er gewoon in. En heb je alles mooi binnen liggen. |
|
|||
|
|||
Quote:
kijk daar hebben we wat aan!!! blok nagekeken, lijstje gemaakt voor onderdelen. iemand een goedkoop adresje toevallig? tevens wil ik mijn turbo vervangen voor alle zekerheid. maar welke ga ik hier weer op zetten...? |
|
||||
|
||||
mocht je wat wille weten ,, doe maar pb ,,
heb er zat gedaan , succes
|
|||
|
|||
iemand electrische schemas voor de kabels om te solderen bij de ombouw???
|
|
||||
|
||||
heb je alles nu klaar .