|
|||
|
|||
stekkers van kabelboom golf 1 gti '78
gezocht,
2 stekkers voor achterin de zekeringskast. dit zijn stekkers waar 12 draden in kunnen en die druk weer achterin de zekeringskast. heb je wat liggen GRAAG. maakt niet uit wat reageer gewoon. zal vandaag of morgen een pica plaatsen. mark |
|
|||
|
|||
Bij de dealer kunnen je ze vast helpen, bijna alles stekkerhuizen en pennetjes zijn gewoon los leverbaar.
|
|||
|
|||
Quote:
wat? ik ben al bij de dealer geweest, alle plaatjes bekeken van het electrisch gedeelte, en geen stekkers of pinnentjes. tis wel voor een auto die uit '78 komt. m |
|
|||
|
|||
Tsja, *zucht* @ dealer..
ETKA heeft een apart gedeelte voor elektrisch aansluitmateriaal. Daar zijn (bijna) alle stekkers van 194x tot heden te vinden. Staat uit mijn hoofd in het scherm met modeloverzicht. Daar staat dan iets van 'elektrische verbindingen' tussen.
|
|||
|
|||
Grote kans dat ie hier bij staat:
|
||||
|
||||
heb ik nog wel liggen. zit alleen nog een stukje kabelboom aan vast.
|
||||
|
||||
ik heb ook nog wel kabelbomen liggen
|
|
|||
|
|||
Wat een homo's bij de dealer. Ze konden laatst ook al geen y stuk vinden van de carter ontluchting.
ik koop me eigen etka wel en zoek de nummers zelf wel op. bedankt jongens. zoniet koop ik wel tweedehands van jullie nieuwe(tweedehands) zekering kast heb ik ook al. m |
|
|||
|
|||
en volgens mij is het nummertje 20. denk ik..
m |
|
|||
|
|||
14 t/m 28 is (op nr15 na) allemaal voor nieuwere types.
Idd, zelf een ome Edgar adopteren, scheelt een hoop gezoek bij de dealer.