|
|||
|
|||
Golf MK1 GTI origineel Nederlands
|
|
|||
|
|||
Ziet er op de fotos nog netjes uit.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
heel erg mooi en zeer knap geprijst sommige durven een 1.1 aanbieden voor deze prijs
|
||||
|
||||
Die staat niet lang denk ik. Gaat naar een liefhebber of staat er in no time weer op voor het dubbele.
|
||||
|
||||
Quote:
Zet mijn 1.1 anders voor dat bedrag niet te koop. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dan is het een handelaar en geen liefhebber als ie er zo weer voor het dubbele op staat. Geef ze eens ongelijk. Ik vind sowieso dat er belachelijk veel geld voor een type 1 gevraagd wordt. Dan is dit een buitenkansje.
Dakloos... Last edited by edwing60 : 20-11-2014 at 15:24. |
|
|||
|
|||
Die gaat snel weg zijn.
Wel raar plekje aan de b-stijl. Maar voor die prijs. Kom je nog heel zelden tegen. Is van die oak-green geleden dat ik nog is iets aan deftige prijs zien voorbij komen heb. Stripping opkleven en klaar precies. |
|
|||
|
|||
Idd nette prijs, hoewel er best meer werk aan zal zitten dan zo op deze foto's lijkt te zien. Voordeel / nadeel van zwart. Idd bij b stijl raar plekje en ook onder raamrubber rechtsachter lijkt ie aangetast. Alleen striping kleven lijkt me wat kort door de bocht.
Geinig dat de oude, volledig gele platen er nog op zitten. |
|
||||
|
||||
Ik ken de wagen, is een super mooi project. Eerlijke wagen, super origineel, wel wat laswerk, maar absoluut te overzien. Spatbordranden inderdaad zoals hij schrijft. Ophanging en binnenschermen, bodem en de hele zwik is nog super. Absolute aanrader!
Last edited by Barn171 : 20-11-2014 at 22:07. |
|
||||
|
||||
oef ..leuk ding zeg..
lijkt op 15 inch ATS cups na sprekend op mijn oude Frankenstein GTD.. ziet er inderdaad uit als een eerlijk ding..zwart is een hel om netjes te houden ,maar op zomerdag (net gepoetst)is het super ,,,good old 041 |
|
||||
|
||||
En weg...
|
||||
|
||||
Iemand van hier die hem gekocht heeft?