|
||||
|
||||
Scirocco 1 gti
|
||||
|
||||
Kijken naar de prijs is voldoende.
|
|||
|
|||
Is fake heeft al verschillende keren al advertenties geplaatst ...
Ik snap niet wat mensen daar nog aan hebben. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ken jij die gast ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Oplichting? |
|
||||
|
||||
Ik heb een mailtje gestuur naar Isaac Liam of is 't lamme isaac
Vraag 1 : Heeft deze Belgisch kentekenpapieren ? Antwoord: Hallo De auto heeft echte KM met dienst boek, alle papieren zijn in volgorde (carpass, enz.), allemaal de controles werden uitgevoerd op het juiste moment, geen schade, geen ongevallen en geen krassen ook. De auto is in uitstekende staat, gehouden in mijn garage. Ik ben gevestigd in het Verenigd Koninkrijk (Engeland), de auto is persoonlijk, ik kocht het van België, waar ik had een arbeidsovereenkomst. Ik nam het met mij voor het vervoer van mijn spullen vanuit België naar Engeland en ik kan niet hier gebruiken, omdat is heeft het stuur aan de linkerkant (hier alle auto's hebben het wiel aan de rechterkant). De uiteindelijke prijs is 3.400 Euro. Bedankt. Vraag 2 : Waar kan ik de scirocco bezichtigen ? Hallo De auto is in Engeland, ik heb het gebruikt om te voeren al mijn dingen thuis, ik heb geprobeerd om het te registreren hier, maar is te ingewikkeld. Aangezien ik niet van het werk opstijgen kan u te ontmoeten in België, zijn er twee mogelijkheden: 1. u kunt kom naar U.K en we kunnen de deal van aangezicht tot aangezicht! 2. Ik kan leveren de auto naar uw huis in België (is mijn verantwoordelijkheid als ik had gepost de advertentie op België), (dit duurt tussen 3-5 dagen) met behulp van een legitieme scheepvaartmaatschappij. Als dit ok is met u gelieve te laten me weten en ik zal u de exacte stappen uitleggen. Laat het me weten van uw beslissing, |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Nou eens kijken hoe lang de advertentie blijft staan.
|
|
||||
|
||||
Ik zou zeggen meld zoiets aan de betreffende site, dan kan ie gewieberd worden.
|
|
||||
|
||||
typische telks dit krijg je vaker als antwoord op een auto die niet echt bestaat meestal moet je dan geld overstorten op een west union rekening en dan sturen ze uw de wagen op ( of niet dus :p )
@ henri3 : nee hoor ik ken die gast niet
|
||||
|
||||
Nou ik denk dat ze de auto niet opsturen. Wat je niet hebt .... ? Geld kwijt.
|
|
||||
|
||||
Quote:
die auto bestaat helemaal niet of hij bestaat wel maar hij heeft al een eigenaar
|
|||
|
|||
Pure bullshit oplichterij advertenties dit. En je moet daar ook gewoon niet per mail op reageren. Je loopt het risico dat je allerhande spam, virussen, spyware of weet ik wat nog meer voor rotzooi 'gratis' toegestuurd krijgt van dit soort lieden....
|