|
||||
|
||||
eindelijk een Caddy1
eigenlijk altijd een zwak gehad voor een caddy1 (wie niet)
na golf 1,2,3,4 en 5 gereden te hebben laatst bij een caddy wezen kijken die hier op het forum te koop stond. veel caddy's voorbij zien komen op marktplaats enz, vaak of te duur of te gaar. en deze was al heel veel aan gedaan door forumlid Bernhard en is een mooi afbouwproject voor mij. (aangezien ik ook nog een golf 1 en een golf 5 heb) dus maar gelijk de knoop doorgehakt en een deal met Bernhard gesloten. Auto rond de pinksteren opgehaald en inmiddels al wat kleine plezier ritjes gemaakt. Flink wennen het vermogen en de 4 bak, als je een golf 1 16v of een golf 5 gti ben gewend. maar verder rijd de auto erg goed! de foto's uit het oude topic werken helaas niet meer. maar nieuwe zullen zsm volgen! edit: daar is de eerste al
www.facebook.com/basetheone Last edited by DUB : 11-02-2016 at 14:47. |
|
||||
|
||||
Ik ben op zoek naar de steegslag kapjes die op de achterschermen komen.
Iemand daar een adresje voor?
|
|||
|
|||
mooie caddy kerel,wellicht voor de kapjes even kijken op de site van vw classicparts
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Netjes Bas, mooie Caddy gekocht.
Mooi wit is niet lelijk!
|
||||
|
||||
Mooie wielen!!
|
||||
|
||||
Quote:
Oke thnx! Had die al gevonden maar wist niet zeker of die van een golf 1 hetzelfde waren als van een caddy1
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt Rick, met een witte blijf je zitten
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zijn jouw oude wielen geloof ik. Ondanks dat ik ze erg cool vind gaan ze toch plaats maken voor wat anders Hier nog 2 plaatjes
www.facebook.com/basetheone Last edited by DUB : 20-06-2015 at 10:15. |
|
||||
|
||||
Leuk dat hij hier op het forum blijft
|
||||
|
||||
Cool, blijven indd altijd gave wagens de caddy mk1
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Echt een super dikke Caddy.
PS, ik heb wel belang bij de velgen als je ze verkoopt. |
|
||||
|
||||
Die ziet er nog mooi strak uit!
Veel plezier met het afbouwen! |
|
||||
|
||||
thnx guys!!!
nu komt het.. ik wil de caddy nog lager hebben. wie kan me hier wat meer informatie over geven In het oude topic had ik gelezen dat forum member NICOMOTORSPORT, de kit heeft gemonteerd maar die heb ik een berichtje gestuurd echter niks meer gehoord (weekje geleden)
www.facebook.com/basetheone Last edited by DUB : 26-06-2015 at 14:36. |
|
||||
|
||||
je kunt schijven / blokken tussen de as en de bladveren zetten, bijvoorbeeld van 1cm per stuk, dan kun je meerdere doen als je lager wilt. dan zul je ook 8 langere bouten moeten halen. die schijven kun je simpel maken of laten maken.
drop plates is ook een optie, dan wordt je trommel hoger gemonteerd maar komt ook ietsje verder naar buiten. |
|
|||
|
|||
Heb je een pbtje gestuurd
|
|
||||
|
||||
wat zijn jullie ervaringen met verlagen op deze manier? zie op internet veel mensen het op deze manier doen, maar hoor ook negatieve verhalen over dat er veel speling op de as komt en dat de wielen snel de kas zouden raken (bij drempels enz. en als je met 1 wiel op de stoep staat dat de ander in de lucht zou staan en de kas snel zou raken)
www.facebook.com/basetheone Last edited by DUB : 30-07-2015 at 15:11. |
|
||||
|
||||
iemand nog informatie over bovenstaand?
bvd
|
|||
|
|||
Geen ervaring mee persoonlijk. Maar setje adapters van epytec geen betere optie?
|
||||
|
||||
Quote:
Wat voor adapters bedoel je? Nooit van gehoord eigenlijk