|
|||
|
|||
vr6
hallo.
ik wil een golf 2 vr6 van 86' kopen en importeren van nederland nu men vraag is, motorruimte is geleand en het chassisplaatje staat achterin. zou dat een probleem zijn voor oldtimerkeuring?? gr. |
|
|||
|
|||
niet aan beginnen, lekker in nederland laten staan
mvg
|
|||
|
|||
hallo.
kunt ge me meer uitleg geven wrm ik er niet aan moet beginne? mvg |
|
|||
|
|||
Volgens mij krijg je mk2 VR6 nooit legaal op de weg in België.
|
||||
|
||||
Is weer een typisch verhaal....
Dukerider, ervaring mee dan? Het kan wel maar kost wat moeite en opzoekwerk |
|
|||
|
|||
Ik ben vorig jaar naar een keuringsstation geweest om uitleg te vragen over wat en hoe ivm oldtimerkeuring. Er werd mij daar gezegd dat de auto toch redelijk origineel moest zijn.
Enkel op de schroefset kon hij de mijne niet afkeuren zei, de stationchef. Voor de rest stonden enkel andere velgen onder. Een VR6 onder de kap hoorde daar zeker niet bij.
|
|||
|
|||
Quote:
Dan zou ik wel willen weten waar ik moet zoeken ??????
|
|||
|
|||
Daar maken dus vele een fout is.
Kijk, als je een hollandse vr6 naar belgie invoert, moet je gewoon voor zorgen dat die van hollands af aan papieren heeft dat die omgekeurd is naar vr6 bij de apk of rdw of hoe dat in NL heet. bij de Goca gaan ze er niks van zeggen aangezien je dus vr6 papieren hebt. Dan kan je zonder probs de auto invoeren naar hier. |