|
||||
|
||||
Plaatwerk/wielen/diversen kever en golf 2
Zo hieronder maar even alles wat ik nog heb staan, prijzen zijn vraagprijzen dus een bod is altijd welkom
PLAATWERK golf 2 - Motorkap Grijs 45 euro - Achterklep Grijs verkocht - Schermen links en rechts grijs 30 euro - Linker en rechter deur Grijs zonder glas 50 euro - Rechter deur Groen zonder glas 25 euro - Handbediend schuifdak Groen 20 euro - Linker en rechter deur Blackmagic gaatjes onder de strips dicht gelast 60 euro - Slothouder en onderplaat 15 euro VELGEN - Porsche c2 7,5 j 1 met schade 2stuks 75 euro - Ronal 14” 6j et 35 inclusief 2 goeie pirelli banden en 2 slechte banden. 85 euro - Audi RS4 inclusief redelijke Goodyear Eagle F1 banden 205/40/17 steek 4x100 en 4x108 600 euro - 14” verbreed staal 7 en 8j inclusief nieuwe dunlop sp 9000 bandjes 400 euro DIVERSEN golf 2 - Interieur (voorstoelen achterbank en deur panelen) verkocht - Middenconsole 10 euro - Grill inclusief koplampen en verstralers 40 euro - Bumper voor en achter dun, met rood streepje verkocht - Achterlampen origineel 15 euro OVERIG - Aircopomp 150 euro - Cockpit golf 4 Tellers met chroom ringen en grote display 150 euro - JVC Compo setje 16cm 60 euro - Carkit nokia clarc 91 50 euro - Recaro stoelen 650 euro PLAATWERK Kever - Bagageklep rood 35 euro - Motorkap wit 35 euro - Motorkap rood 35 euro msn: racingteam_zeewolde@hotmail.com Last edited by Erik M : 12-01-2006 at 21:20. |
|
||||
|
||||
Middenconsole 10 euro....
Dit is een gewone standaard console ? ja zeker? Ben op zoek naar een votex namelijk....
|
||||
|
||||
Quote:
4*100? hoe breed? |
|
|||
|
|||
de C2 velgen ? , in wat voor staat zijn
|
|
||||
|
||||
Quote:
7 en 8 j breed |
|
||||
|
||||
Quote:
gaat om 2 stuks, waarvan 1 erg slecht |
|
||||
|
||||
Up
|
|
||||
|
||||
Zijn evt. ook alleen de voorstoelen te koop? of alleen het volledige inferieur?
|
||||
|
||||
Volledige interieur is gisteren bij me opgehaald
|
|
||||
|
||||
Verkoop je de heldere lampen uit de dunne bumper ook los?
|
||||
|
||||
verkoop je ook losse klinken en raammechanismen van de golf twee? is voor een vierdeurs.
k heb eigenlijk alle vier de klinken nodig, en de mechanismen voor linksvoor en beide achterdeuren. als iemand anders hier nog iets van heeft liggen hoor ik t graag. vriendelijke groet chris breadfan83@hotmail.com |