|
|||
|
|||
Volkswagen Golf GTI Edition One 8V
Hierbij wil ik een interessepeiling plaatsen voor mijn Volkswagen Golf GTI Edition One.
Gegevens: 1.8 8v Motorcode: PF Eerste toelating 06-05-1991 Invoering 05-05-1991 Tenaamstelling 19-10-2011 APK: 21-07-2015 Opties: Elektrische ramen Elektrische spiegels Verwarmde spiegels ABS (1 relais krijgt geen stroom) MFA In hoogte verstelbare lichten Mistlampen Dakraam Singlachrome ramen achter Groen getinte voorramen Blauwe band in voorraam Speciale: Hoedenplank zonder gaten Recaro Edition One 16V interieur (topstaat) BBS ra 15" gepolijst + zgan banden 54mm uitlaat GTI embleem aanwezig Vr6 stuur + origineel aanwezig Edition one motorkap sticker G60 wielbogen Technisch: In de jaren dat ik de GTI heb, enorm veel vervangen. Recent: Remschijven voor (zimmermann) Remblokken voor en achter Remklauwen achter Remvloeistof Versnellingsbak (172000) + olie Compleet nieuw schakelmechanisme Deursloten + slotpin+ deurklinken Deurschanierpinnen Grote beurt + motorreiniging + injectie reiniging + koelvloeistofsysteem gereinigt Olie Castrol 10w40 (elk half jaar) Gaskabel Koppelingskabel Handremkabel Thermostaat Kleppendekselpakking Kvs sensor KVS flens Gereviseerde brandstofpomp Uitlaat rubbers + klemmen Nieuwe Accu Ontstekingsmodule Stabilisatorstang rubbers Stuurkogels Aandrijfashoezen bakzijde + wielzijde Verder heb ik nog wat kleine schroefjes, rubbertjes en boutjes vervangen. Wellicht ben ik nog een aantal dingen vergeten, maar dit is allemaal terug te vinden aan de hand van de bonnetjes. De auto heeft geen audio, aangezien ik niet iemand ben die moet pronken met muziek. Hier zouden nieuwe kabels voor gelegd moeten worden. De auto heeft geen rare bijgeluiden, het is starten en lopen. Na 22 jaar en een aantal eigenaren heeft ook deze auto zo als 9 van de 10 auto's zijn charme/ gebruikerssporen. Zo heeft de GTI aan de bijrijders kant in de buurt van het achter wiel een plek roest. Dit heb ik behandeld zodat het iig niet verder roest. Dorpels zijn hard, deze heb ik vlak na aankoop laten lassen, dit is gedaan met nieuwe dorpels en niet met overzet stukken. Kortom, de GTI staat er nog enorm goed op zowel technisch als optisch. Zo zullen de foto’s voor zich spreken. De auto word altijd met de hand gewassen doormiddel van het 2 emmer systeem. Recent is de lak grondig behandeld: - Wassen - Kleien - Finish polish - Glaze - 2 lagen Chemical Guys Jetseal 109 - 2 Lagen Chemical Guys Hardcore XXX Paste wax Zo als u merkt ben ik altijd zuinig geweest op de Edition. Recent is de drukgroep kapot gegaan, eventueel wil ik dit wel (laten) maken. Maar dan veranderd uiteraard ook de prijs. Vraagprijzen: Excl. BBS & koppeling €1850,- Incl. BBS velgen €2200,- Incl. BBS + koppelingset €2750,- Omgeving Venlo Voor foto's/contact kunt u mij berichten op 0612780371. Met vriendelijke groet, Frans Janssen |