|
||||
|
||||
Waar vind ik de volgende originele onderdelen?
Hallo!
Ik ben op zoek naar de volgende onderdelen voor mij Scirocco MK2 GT2. B-stijl stickervel Motorkap isolatie En nieuw of gebruikt het binnenpaneel van de achterklep zonder ruitenwisser. Die met ruitenwisser bestaat uit 2 delen, en ik zoek het 1-delige paneel. Ik heb wel bij VW-Wobshop en op classicparts gekeken, maar daar vind ik het niet. Ik kwam alleen het stickervel tegen in Engeland, maar weet niet of er nog één of meerdere sites zijn waar ik zoiets zou kunnen vinden? Ik weet dat het geen vraag en aanbod gedeelte is, maar hier zitten de scirocco liefhebbers die mij mischien kunnen helpen?
|
||||
|
||||
hallo ,
uw bstijl stikker vel ? heb je het over de mat zwarte ? dan heb je hier mss iets aan http://www.benl.ebay.be/itm/MK2-Sci...=item27cebf6583 ik heb ze ook op mijn GTS zitten passen goed en ik heb ook van de eerste keer een de kofferstikker bij die kerels gekocht zodat het dezelfde folie zou zijn mocht je foto's willen moet je maar eens mijn mijn topic van mijn scirocco 2 GTS doorlezen dan kom je ze gewoon tegen mocht je explosiefoto's willen met orignele vw nummers dan moet je eens een kijkje nemen op www.partsbase.org ( zoals etka ) maar dan gewoon goed werkend
|
||||
|
||||
hier heb je ook kans om wat te vinden, die hebben nog wel een mooi aanbod als het op interieur/bekleding aankomt http://www.newtoncomm.co.uk/home/
Denk dat je daar wel je motorkapisolatie moet kunnen vinden. |
|
|||
|
|||
www.volkswagenstickers.co.uk heeft de B-stijl stickers.
Wat betreft de demping zul je het lastig krijgen met het vinden van originele. Je kan ze zelf snijden uit daarvoor gemaakt materiaal. Ik verkoop zelf nog een stuk van 2cm dik, ruim een meter bij anderhalf. Succes. Last edited by DolmanGT : 16-12-2014 at 14:19. |