|
|||
|
|||
Kabelboom probs
Hey
Na het terug aansluiten van de kabelboom Ben ik op 3 stekkers uitgekomen waar ik geen raad mee weet vorige eigenaar had de kabelboom toch meer verpruts dan ik eerst had opgemerkt Wat niet wil gaan is Mistlicht Achteruitrijlicht Koelfan is niet aangsloten ook de temperaatursensor niet (was doorgeshakeld rechtstreeks met en knopje ) heb ik er nu van tussen Deze wil ik gewoon terug aanschakelen Dus heb en vermoden dat de stekkers hiermee hebben te maken Iemand raad met deze stekkers |
|
||||
|
||||
De witte stekker lijkt me voor de mistlampen, die met die grijs rubberen (?) hoes ziet er uit alsof 'ie op de fan of de radiateurtemperatuursensor hoort. Die twee losse draden weet ik niet.
|
|
||||
|
||||
Als ik straks bij de golf kom zal ik eens kijken, volgens mij had ik ook de bruin/wit-gele stekker niet aangesloten
|
|
||||
|
||||
losse draden is je remlicht schakelaar op hrc .
en die met zwarte ommanteling is remolie nivau. of kvs
|
||||
|
||||
Toch iets anders De wit gele is niet aangesloten bij mij. |
|
|||
|
|||
Thanks voor de reply's !!
Die wit gele bruine stekker zal ik niet van doen hebben De twee losse krijg ik geen remlicht werkend op ? ook al even gezien naar de zekeringen enzo en die zwarte heb ik ook niet van doen |
|
||||
|
||||
Hrc Drukmeter mss kapot, even door meten.
|
|
|||
|
|||
Die 2 tege elkaar aan houd gaat je remlicht branden als alles oke is
|
|||
|
|||
De remlicht doet het niet op de originele kabelboom !
ook de draadjes tegen elkaar doet ie het niet , heb alles afgelopen maar vind het niet zometeen ma goed vorige eigenaar had zelf de remlicht afgetakt , wat wel gaat ! |
|
||||
|
||||
Zit er een schakelaar bij het rempedaal vast gemaakt op je stuurkolom?
|
|
|||
|
|||
Die heb ik niet , die schakelaar zit op men rempomp
|
|
||||
|
||||
zitte normaal 2 sensoren op je hrc ,,
kan het wel nakijken staan hier 2 op erf gr gooi
|
|||
|
|||
zal nog es kijken maar volgens mij heb ik er maar een !
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb er ook maar 1. Heb laatst een nieuwe HRC gekocht daar waren 2 aansluitingen waarvan 1 afgedopt moest worden. |