|
||||
|
||||
golfje gti nieuwe fotos
hallo ik ben david ik ben 14 jaar en heb 2 golfjes in mijn bezit zit al een tijdje op het volksforum dus heb me aangemeld
hier de fotos van de gti en de cl golf 2 1.8 8v gti wolfsburg edition lp5u (origineel) golf 2 1.3 cl reacties over de golfjes zijn welkom Last edited by golfje gti : 02-04-2013 at 20:07. |
|
||||
|
||||
Welkom
Nette golfjes vooral die edition! |
|
||||
|
||||
Idd nette golfjes alleen spijtig dat je nog 4 jaar moet wachten voor aleer je ermee mag rijden
"hallo ik ben david ik ben 14 jaar en"
|
||||
|
||||
bedankt achja mijn vader rijdt hem naar meetings
en ik oefen al een beetje met de grijze |
|
||||
|
||||
Quote:
ah k, dacht eerst dat het een typfoutje was Dan ben je er al op tijd bij. Veel plezier ermee in ieder geval
|
||||
|
||||
ja heb allebei van men pa gekregen
|
|
||||
|
||||
Coole pa heb je dan !!!
Die blauwe is echt heel mooi. Superkleurtje ! Je pa heeft je ook geleerd dat ze een beetje zo moeten blijven als ze er nu bij staan ??? Dus geen heldere lampenmeuk en zo...
|
||||
|
||||
Quote:
die heldere verlichten komt er bij mijn auto nooit op |
|
||||
|
||||
Succes met je project! grtz
|
|||
|
|||
Die blauwe... geweldig dikke auto!
Welkom |
|
||||
|
||||
nieuwe fotos
en de cl |
|
||||
|
||||
weer een update voor de cl
een setje rood/witte fifft achterlichten en de onderlip weer gemonteerd totdat we een setje gti lijsten hebben |
|
|||
|
|||
Welkom op VF David! Je weet het, alle drie zien ze er gewoon super uit! Enne... jij hebt dus ook zo'n soort vader als dat ik heb!
|
||||
|
||||
Quote:
zijn er 2 en thnx |
|
|||
|
|||
Quote:
Haha, ik dacht dat de rode er ook bij hoorde!
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Moest het 2 keer lezen, dacht eerst dat er stond 2 vaders
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
|||
|
|||
Quote:
Nee die hebben we allebei maar eentje!
|
||||
|
||||
Quote:
nee die is van de buurman Quote:
|
|
||||
|
||||
super wagen die blauwe....... en je bent er mooi op tijd bij
|
||||
|
||||
Welkom op Volksforum! Mooie Golfjes! Al zou de blauwe wel een set spoorverbreders kunnen gebruiken!