![]() |
|
|||
|
|||
![]() http://link.marktplaats.nl/m849679783
alleen jammer van die Jappen-uitlaat. ![]() wel vindt ik te weinig info voor 320 pk. of ligt dat aan mij. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ligt aan jou, dat ie profecioneel is omgebouwd zegt mij genoeg ![]()
88 cabrio 2.0 83 golf gl 1.5 Last edited by Rinus66 : 23-09-2014 at 14:18. |
|
||||
|
||||
![]() Je moet er zelf nog wel mee naar de RDW.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Of het professioneel gebouwd is? geen idee. Maar voor krap 7K mag je toch wel wat verwachten en iemand zo op zn woord geloven zou ik direct niet doen.
Er is zoveel ander moois te koop voor dat geld. En 320pk.. jah, dan moet er wel eea veranderd worden en zal er ook een uitdraai aantoonbaar moeten zijn or it didn't happen.. |
|
||||
|
||||
![]() op de motorkap na vind ik hem wel leuk :p
|
|||
|
|||
![]() Quote:
En dat er een 'nieuwe spec race koppeling' in zit, doet m de das om... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Spekrace ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() Zo'n soort beeld kwam bij mij ook naar boven toen ik t las. |
|
|||
|
|||
![]() Humor
![]() ![]() Maar ondanks de knullige advertentie, vind ik t wel knap om zo'n motor in dat kleine chassis te persen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vind het op zich helemaal geen verkeerd ding. Ook al zouden er 50 duimpk's bij zijn wil ie vast nog wel van zijn plek.
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() .
Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 14:15. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() Maar wat foto's betreft geen gek ding hoor, daar ben ik het mee eens. andere einddemper, een paar zwarte OZ's, en iets verzinnen voor de motorkap. Gaten zullen er niet voor niets zitten... |
|
|||
|
|||
![]() 320pk ga je nooit redden met een originele K04...
Verder wel een leuk wagentje, motorkap ook niet echt mijn ding maar dat is simpel gewisseld |
|
|||
|
|||
![]() Die kap is mijn ding ook niet. Maar aangezien t eronder nogal vol is, denk ik dat die gaten wel nodig zijn.
|
|
||||
|
||||
![]() Een beetje ventilatie is niet gek met een turbo in dat kippenhok te gloeien
![]() |
|
||||
|
||||
![]() dit is geen sleeper...
|
||||
|
||||
![]() Ben ik gelukkig niet de enige die dat denkt.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ook leuk dat het front gespoten is met een knikkerbus en dat hij tegelijk het halve inlaatspruitstuk meegespoten heeft
![]()