![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ik heb in m'n mk1 cabrio een KR motor ingebouwd met een kabelgeschakelde 02A versnellingsbak. Hierbij heb ik de cardans van een automatische versnellingsbak gebruikt (koppen van 100mm), maar ze hebben zo goed als geen speling. Volgens mij duwen ze tegen het differentieel bij het inveren van het wiel. Weet iemand de juiste lengte van de cardanassen voor zo'n ombouw? Grtz |
|
||||
|
||||
![]() Normaal moeten assen met 100mm kop van een scirocco 16v passen of die van een latere 1.8 cabrio.
Automaatbak assen hebben bij mijn weten inderdaad een andere lengte. |
|
||||
|
||||
![]() Idd. Gewoon 100mm kineten op je oude assen gaat niet. De splines lopen niet ver genoeg door . of je moet ze aanpassen of gewoon 1.8 cabrio of scirocco 16v assen pakken.
|
|
|||
|
|||
![]() Merci voor de info.
Weet er iemand de lengte van de scirocco 16v cardanassen? Dan ik mijn assen demonteren en nameten om eventueel aan te passen. Grtz |
|
||||
|
||||
![]() Pak je as er eens bij en probeer er een binnenste 100mm kineet op te zetten. dan zie je direct wat je moet doen om het te laten passen.
Wat lengte betreft weet ik niet of de assen van een automaat gelijk zijn aan die van een handgeschakelde. |