|
|||
|
|||
Onderdelen bestellen
Hey Hey
Omdat ik aan men eerste golfje ooit ben begonnen , en nog wat opzoek ben naar wat links en info ! Vroeg ma af waar ik onderdelen kan bestellen voor men mk1 Plaatwerk en motor onderdelen , goeie service leuke prijzen Heb al even gezocht en wat gevonden online maar mss kan het beter kan niet alles terugvinden Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik bestel eigenlijk altijd bij www.volksparts-daveaarts.nl Snelle reactie op vragen via de mail (+ behulpzame antwoorden) Ook de prijzen zijn redelijk, imo en je kunt er best veel krijgen op de website. (zoniet, dan mail ik altijd ff) Michel |
|
||||
|
||||
Misschien bij 1 van de adverteerders van volksforum?
|
|
||||
|
||||
Ik heb zeer goede ervaringen met bovenstaande adverteerder. Goede service en nette prijzen
Verleden: - Golf 1 1.6 automaat - Golf 2 gti 1.8 16v - Golf 3 vr6 highline - Polo coupe 1.4 - Golf 4 gti v5 exclusive - Polo 6n2 1.4 - Passat B4 2.0 8v - Golf 1 Cabriolet Heden: - Touran "Liebe scheiße....das ist V Wow!" |
|
|||
|
|||
Yep.
Ook al bij Theo besteld. Top |
|
|||
|
|||
Ah kijk hier heb ik iets aan
thanks ! |
|
|||
|
|||
Ik heb pas een bestelling gedaan bij mister auto (levering +- 1 week)
In Nederland kan je ook bij brabebo kijken is ook goedkoop en snelle levering. |
|
||||
|
||||
ik bestel ook altijd alles bij Dave Aarts. De reden is simpel, alst je eem volledige restauratie gaat doen, kies ik liever ene die dichtbij huis ligt, iedere keer die verzendingskosten is ook niks. En ik heb wat afbesteld afgelopen jaren. Daarbij ook altijd netjes alle vacturen bijgehouden, en dat ziet ook netjes uit als je altijd dezelfde facturen hebt.
|
|
||||
|
||||
Ja inderdaad, vw-wobshop is zeker een aanrader. Winparts.nl is ook wel goed, zeer goede service.
Maar over het algemeen vindt ik Brezan wel de allerbeste. Is geen online winkel, dus dan moet je wel naar één van hun winkels gaan en kan je niet van thuis uit bestellen en betalen, maar de service die je daar krijgt is echt geweldig. En hun prijzen zijn ook zeer goed. En hebben ze iets niet ligt het er de volgende ochtend om 9u. Dus als je aan het sleutelen bent en je komt iets onverwacht tegen dat vervangen moet worden ligt het werk nooit meer dan een halve dag stil. |
|
||||
|
||||
boelm.nl
Deze heeft ook redelijk veel liggen. Na registratie kun je ook nog voor korting sparen! En natuurlijk golf1onderdelen.nl !
'88 GolfI Cabby 1.6 Doppel vergaser ex '90 Golf II 1.3 NZ ex '02 Seat Arosa 1.4 mpi Last edited by Roy golf II : 17-09-2014 at 18:31. Reason: Toevoegingen |
|
||||
|
||||
www.golf1onderdelen.com heel veel origineel spul aanwezig, kost wat maar dan heb je ook wat.. (heeft veel meer dan op de huidige site staat, nieuwe is in aanbouw!)
werk34.de kan ik je na veel lezen op diverse fora afraden, wat je bij hun besteld past vaak slecht!
|
|||
|
|||
ik ga volledig akkoord met swinz ik bestel ook veel via golf1onderdelen.nl goeie kwaliteit stukken en snel geleverd.. nooit geen problemen mee gehad..
in werk34 ben ik ook wat ontgoogeld.. had daar de achterste wielranden en onderste hoekjes besteld en 2 set's dempingsmatten voor mijne 83' en 79' de wielranden zijn zelfs niet bruikbaar...de lijn waar de sierlijsten in zit klopt gewoon niet. meer als halve cm verschil met origineel.. en dan zijn de dempingsmatten nageleverd maar zonder enige mail of verwittiging.. vind ik wel spijtig maar ja... heb ze dan enige tijd later dan wel binnen gekregen |
|
||||
|
||||
Quote:
het is www.golf1onderdelen.com en niet .nl.
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij bestaan ze beide
|
|||
|
|||
.com of . nl maakt allemaal niks uit want ze bestaan idd beide
ik zeg gewoon dat ik via de .nl goeie service kreeg en goeie stukken gekocht heb. |