|
||||
|
||||
Golf 1 Gti Pirelli im Topzustand
|
|
||||
|
||||
ziet er geinig uit alleen die wielkasten vind ik echt helemaal niets.
|
|
||||
|
||||
Quote:
ziet er niet uit zelfs! voor is nog erger als achter! maar goed zijn losse panelen.... |
|
||||
|
||||
ziet er leuk uit ook die 1800 gti motor is wel uniek weer is wat anders dan een 20v turbo haha
|
|
||||
|
||||
Hok
|
|
||||
|
||||
Quote:
zeker weten? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja wist je dat niet! Is al een tijdje zo bij volkswagen dat je spatborden eraf kunnen! :biggrin: Maare, topzustand my ass! Dat ding is hideous! Verschrikkelijk! :frown:
|
||||
|
||||
Echt te lelijk voor woorden, een pirelli naar de kloten geholpen, beetje jammer.
|
||||
|
||||
Quote:
Achterschermen kunnen er wel af, maar zijn geen losse panelen. Of zitten ze bij jou met plaatparkers vast
|
||||
|
||||
Quote:
Ja man, slechte vorige eigenaar! :biggrin: Ik doelde eigenlijk ook op de voorschermen! (en móest even reageren op René... )
|
||||
|
||||
10cm verbreed!! normale mensen verbrede het een centimeter of 3 a 4 maar dit is te lelijk inderdaad. zelfde effect als kevin van cleaned met z,n coupe gewoon wat plaatwerk eraan gelast voor de looks. orgineel was mooier geweest..
|
|
||||
|
||||
De Mindestpreis is nicht erreicht bij EUR 2.505,55 .......
Doe mij deze maar: Golf 1 GTI Pirelli "ZUSTAND 1" "Museumsstück
|
||||
|
||||
Quote:
Zelfde type stond ook bij ons op de meeting. Niet over kentekens beginnen want Pirelli's met origineel NL kenteken bestaan niet. Stond er trouwens nog een, maar daar waren de wielen onder vandaan.
WWW.MIVW.NL Last edited by Jurgen Santana : 17-08-2005 at 23:01. |
|
|||
|
|||
ATS cup blijft echt extreem mooi hoor!