|
|||
|
|||
Zeer mooie Golf 2
|
|||
|
|||
Mooie kleur, jammer dat de auto gecleaned is. Zouden ze eigenlijk moeten verbieden bij zulke auto's.
Golf Rallye club Friesland. Last edited by Wojtek : 05-08-2014 at 12:13. |
|
|||
|
|||
Was me niet eens opgevallen.
Is idd wel een klein beetje jammer.
|
||||
|
||||
Dikke stance zo op 9j en 10j static.. ben daar ook wel eens geweest om de wielkasten te rollen van mijn oude mkV.
Is wel een leuke zaak, stond doen ook van dat iets teveel gecleanede spul maar wel vakwerk wat ik heb gezien toen.
|
||||
|
||||
Dikke bak, jammer dat er een 8v in ligt.
Ligt wel lekker static
|
||||
|
||||
apk afkeur deuren moeten van buitenaf open kunnen of elke.keuring andere deuren erin :p
|
|
|||
|
|||
Quote:
och.... lak is nog vers, gewoon de originele deuren erin hangen en opnieuw spuiten!
|
|||
|
|||
Deuren gaan toch van buiten open. Alleen met een afstandbediening. Dus goedkeur voor apk. Achterklep moet ook vanaf buiten te openen zijn voor apk. Zou watbzijn als al die gasten met gecleande achterklep er een andere achterklep op moeten zetten voor de apk. Voldoet gewoon met afstandbediening en servomotor.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Van de rdw site: Achterklep geen deur Een achterklep wordt niet gezien als een deur. Ook niet als er een extra zitplaats/zitplaatsen zijn aangebracht. Deuren Begrip deur: Elke oorspronkelijke deur (ook schuifdeur), die direct toegang geeft tot de personenruimte, moet van binnen en van buiten kunnen worden geopend. Een deur die is vastgelast, gelijmd, gekit, met schroeven vastgezet (of soortgelijks) of waarbij de handgrepen aan binnen- of buitenzijde zijn verwijderd voldoet niet aan deze eis. Pas als de deur geheel is verwijderd en de deuropening is afgesloten met een plaatdeel of soortgelijks vervalt deze eis.
|
||||
|
||||
Wel een gaaf ding hoor! Kan het interieur zo ook wel waarderen, rest alleen nog een dikke motor
|
||||
|
||||
Minimum bod 6k. Vond het al raar dat er nog niet geboden was
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt als een bus
|
||||
|
||||
Quote:
Is ook het meest logische. Een ambulancier heeft niets aan een afstandsbediening voor de deuren die bij met een slachtoffer in de auto ligt.. Ik snap niet waarom mensen dat cleanen doen, zo verpest je de lijnen van de auto. En zeker het verwijderen van de logos, onbegrijpelijk. |
|
||||
|
||||
Quote:
Valt dan ook niet mee te rijden lijkt me wanneer ik naar de achterste wielen kijk... Tenzij met static een steigerpijp wordt bedoeld. |
|
||||
|
||||
Valt mee.. dit ging ook
|
||||
|
||||
Wielkasten volledig gerold en lijsten uitgesneden?
|
|
||||
|
||||
Ja dat uiteraard wel anders dan lig je denk 5cm hoger als je niks bewerkt.
|
||||
|
||||
stiekem is het jammer dat er aan de carroserie iets teveel gecleaned is!
voor de bumper en onder dorpels een dikke duim, vind ik persoonlijk erg vet stance en interieur etc verdienen nog een dikke motor om het helemaal af te maken
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Ring Antwerpen wel eens gedaan..? |
|
||||
|
||||
Ja hoor.. sterker nog, zo naar Wörthersee gereden op TH-lines (foto hierboven was op 3-piece Borbet A):
Op deze foto kan je goed zien dat de band net erbinnen piept, omdat hij voldoende stretch heeft. Met een goede stance (bandenmaat, wielrandaanpassingen, J/et-waarde, etc.) kan je zo prima rijden..