|
|||
|
|||
Waterpomp
Even een vraagje!
Hoe kan ik het beste mijn waterpomp vervangen? Gister mijn nieuwe binnen gekregen en geprobeerd de oude los te krijgen! Na veel gevloek en getier krijg ik de bouten niet los! Moet ik de dynamo ook los halen? Sander
|
||||
|
||||
Is in ieder geval het werk ook niet en je zou er dan ook gelijk wat makkelijker bij kunnen.
Vergeet ook niet dat kleine boutje aan de zijkant wat door het distributie snaar bescherm plaatje gaat.
|
|||
|
|||
Quote:
Nee het kleine boutje had ik al door!!
|
||||
|
||||
Met een rubber hamer wil ook nog wel eens helpen.
Je hebt geen stuurbekrachtiging? Dan zit er nl nog een beugel overheen.
|
|||
|
|||
Goed ik heb dus een probleem! mijn poellie past niet op de nieuwe waterpomp, althans dat kun je gewoon duidelijk zien waarom? en zijn deze ook weer nieuw te bestellen? plus 1 van de 4 bouten is mij afgebroken heb ik weer wie heeft er toevallig nog van dit spul liggen?? Gr Sander
Volkswagen Polo 1.3 1993 Seat ibiza copa 1.4 8v 1997 Volkswagen Golf 1.6 sr 1998 (huidig) Volkswagen golf 1.5C 1982 (project ) Last edited by Sander86C : 08-09-2014 at 18:50. |
|
||||
|
||||
Dat is mij ook eens over komen volgens mij is het nieuwere model met klein gat en oud met groot.
Zal de pomp gewoon ruilen voor een passende ipv op zoek gaan naar een andere poelie. Steekt de afgebroken bout nog uit ? zo niet is dit idd wel vervelend zeker om dat hij zo vast zit.Terwijl dit niet nodig is gewoon netjes op moment zo heb ik namelijk een keer een nieuwe pomp kapot gedraaid.
|
|||
|
|||
Quote:
Mag gelukkig de oude pomp omruilen voor een andere gelukkig! Bestel er wel een nieuwe poelie bij + de boutjes aangezien de oude niet los te krijgen zijn, Afgebroken bout met pijn en moeite uit het blok gekregen!