|
||||
|
||||
typeIII club ja of nee........?
Zou het wat zijn, om eens een type3 club (ponton, tl, variant) en/of meeting (parkeerplaats) te organiseren?
Greetings Mycha
|
||||
|
||||
Waarom niet??
er zijn zat typ 3 rijders hier en op keversite en die hebben allemaal wel zin in een typ3 meeting op een mooie zondagmiddag
|
|||
|
|||
Quote:
Sh*T! Mag ik zeker niet komen met de keef! Wel mooi gezicht, allemaal type3s! Rens |
|
||||
|
||||
Quote:
Zie niet in waarom niet. het is een typ3 meeting,maar dat wil niet zeggen dat er niks anders mag komen... Al kom je met een Opel :biggrin: als je maar gezellig bent
|
|||
|
|||
rit
ik zie een rit wel zitten...
een rit of een run van punt X naar ... punt Y met op punt Y een gezellig feestje, en/of BBq... ideen zat ! cya ffred |
|
|||
|
|||
Quote:
Ach er is natuurlijk een verschil tussen komen en er tussen staan! Daarom stond de er ook achter! :smile: Maar daarom lijkt me het nog steeds een mooi gezicht! Allemaal type 3's! Als het niet te ver is, kom ik ckers! Rens |
|
||||
|
||||
Ik doe mee....niks mooiers dan allemaal type drietjes bij elkaar...
Misschien vanuit Tilburg? Of is dat niet centraal? jeroen |
|
||||
|
||||
Ik ben er vóór! Logisch want ik was er zelf over begonnen.
En om te starten hoeft het toch niet direkt een enorme happening te zijn? Al spreken we af bij een McDonalds, Beetje kijken, bakje koffie en een leuk gesprek |
|
||||
|
||||
Goed idee Mycha, je weet me te vinden hé.
|
|
||||
|
||||
Lijkt me een goed plan Mycha, noem een datum, dan heb ik wellicht een doel . . .
|
||||
|
||||
Strak Plan
|
||||
|
||||
count me in maar wel na 7 juli dan kom ik met de ponton.... :biggrin:
|
||||
|
||||
Doe maar ergens in het rustieke Gilze.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Psies, dat ligt in het hart van de Benelux.... Of denk ik alweer te groot? :biggrin: :biggrin: |
|
||||
|
||||
Quote:
Hehehe, mij maakt het in principe niets uit. Dicht bij is altijd leuk natuurlijk |
|
||||
|
||||
Quote:
Hier sluit ik mij bij aan... :p |
|
||||
|
||||
:biggrin: gaat er dan ook gegumd worden?????????????
|
||||
|
||||
Quote:
Goed idee burnoutcontest! |
|
||||
|
||||
Ik vind het een goed idee.
Misschien is het een plan om de ACN van 5 juli eens te proberen om daar zoveel mogelijk type 3's te krijgen, kan gelijk gekeken worden hoe dat nou staat al die type 3's op een rij......
|
||||
|
||||
Quote:
Nah, acn is sowiezo leuk, een echte type 3 meet lijkt me leuker. |