|
||||
|
||||
Geen warme lucht voorste roosters
Hallo,
Ik heb me wel voorgesteld op dit forum met mijn golf 1 Maar nog niet met mijn Golf V 2.0 Tdi, en wat staan er hier dikke golfjes V op. Maar nu heb ik een gek probleempje er komt geen warme lucht uit de voorste roosters (boven de radio) als de blower stand op naar boven staat en de kachel op vol op de stand op de voeten komt er wel warme lucht. garage heeft de kachelkleppen al ingeleerd, werken allemaal iemand hier een idee?, anders haal ik het maar eens los om te kijken of er wat aan te doen is Groetjes Peter
|
||||
|
||||
de roosters los gehaald boven de radio en niks bijzonders gevonden
weet iemand wat het kan zijn? dus wel warme lucht op de voeten maar niet naar boven, ook niet bij de voorruit (wel lastig met beslaan, vooral als het straks begint te vriezen)
|
||||
|
||||
Stelmotor kapot..
|
|
||||
|
||||
kun je dat zien in vag com ?
|
||||
|
||||
het gekke is dat er warme lucht uit de voorste roosters komt
totdat de temperatuur meter 90 graden aangeeft , dan komt er koude lucht uit, zou het de thermostaat zijn ?
|
||||
|
||||
Ja die kun je in vagcom zien en aansturen..
Als de thermostaat kapot is hou je altijd warme lucht, als de waterpomp kapot is koude lucht, maar dan loopt de motortemp ook het rood in.. |
|
||||
|
||||
Hallo,
de kachel doet het weer ( ja nu pas) de temperatuur voeler in het inlaat kanaal was vies schoon gemaakt en klaar kan een slotje op dus