|
||||
|
||||
Bessie stelt zich voor (mk4 gekocht)
--MK4 GEKOCHT, ZIE ONDERAAN PAGINA--
Hey hallo Ik ben Bas, inmiddels alweer 29 jaar en even 6 jaar uit de lucht geweest. Auto vd zaak gehad, je kent t wel. Ik woon in Breda en heb sinds kort een Golf weer gekocht. Ik blijf een groot fan van de MK2, en dan het liefst helemaal origineel. Liefhebber van stanceworks etc. Mijn vorige: Nog 1 van mijn vorige: Nu heb ik van iemand uit Zevenaar deze Golf gekocht: Er zat ATS Cup onder en een Jetta front, misschien kennen jullie hem wel. Maar dat vond ik minder. Dus zo meegenomen (die velgen... ongelofelijk) haha Dat was afgelopen zaterdag. binnen een paar dagen BBS gekocht en banden besteld... en tada: getrokken 165-45 banden erop": Schroefset is er ooit eens door Sjaak's autoservice erop gezet. Is nog prima. Supersprint uitlaat, donker, maar niet te... en als iemand van lichten wil ruilen? ik wil origineel! En weer naar beneden: en zo staat hij nu, vandaag! Lekker laag, maar kan nog lager. Dat gaat nog gebeuren. binnen een paar dagen nog: originele achterlichten mooneyes bal op de antenne het liefst zoek ik nog een Heckblende en een oud grilletje met de 7 lamellen maar ik ben al tevreden Dit vind ik mooi: hopelijk kan ik hier weer leuke dingen lezen en eens bij een meeting komen Last edited by bessie : 28-08-2014 at 14:47. |
|
||||
|
||||
Hee Bas!
Mooi golf heb je daar , veel plezier op het forum! |
|
||||
|
||||
Thanks!
|
|
||||
|
||||
Net ding man
Ik zou persoonlijk voor en achter nog spoorverbreders eronder gooien zodat de wielen wat verder naar buiten komen
|
||||
|
||||
Quote:
thanks, ja dat is wel de bedoeling inderdaad. Bij 6,5 J sowieso wel... zal ze snel eens zoeken. krijg daar meer commentaar over haha.... en daarnaast; Heckblende aan het zoeken, vanavond heb ik originele lampen achter (oranje) ipv volledig rood als iemand volledig rood wil hebben; heb ze gratis af te halen. super netjes. |
|
||||
|
||||
Lekke velg...
Dit is de nieuwe uitlaat, supersprint en verstelsleutel is binnen... als de velg weer gereed is kan hij nog lager. Dan zal ik commentaar krijgen 'kan je toch niet mee rijden' maar ey... stance is tha shit |
|
|||
|
|||
Wil de rode lampen wel hebben
Heckblende staat hier op het forum nog te koop |
|
||||
|
||||
Quote:
Oke, kom maar ophalen Heckblende zag ik staan heb ook al paar keer gereageerd, maar geen reactie |
|
||||
|
||||
Welkom! Stadsgenoot zie ik
|
|
||||
|
||||
Quote:
zwaai even als je me ziet rijden ;-) |
|
||||
|
||||
Quote:
Zal ik doen, als er een zwarte Jetta 5 met Lobsters zwaait of een blauwe golf 1 dan ben ik het. |
|
||||
|
||||
Van 't weekend nog wezen klooien met de twee lekke velgen, kan er zo niks aan doen, want banden moeten er eerst weer af... wat een gedoe zeg...
dan maar de achterlichten veranderd... van rood naar origineel zo was het dus; nu: voorkant: |
|
||||
|
||||
hij kan nog lager, alleen er zit een nieuwe supersprint uitlaat onder en die steekt wat uit aan de onderkant.. die raakt dus alles als eerst.. maar lager gaat hij als de velgen allemaal klaar zijn... voorkant lopen ze beide langzaam leeg
oh, en de stickers gaan er ook af aan de achterkant.. de wisser wil ik ook weer in de originele stand hebben... even kijken hoe ik dat doe en weet iemand of ik het embleem zo kan wisselen aan de voorkant? |
|
||||
|
||||
Leuke Golf!
Heb je je rode achterlichten nog? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik geef JELLEHIER nog even de tijd om op te halen.. Mocht dit niet lukken hoor je van me. |
|
||||
|
||||
oke, toch maar even een update...
de Golf 2 is inmiddels weg, daarvoor kwam een Polo 6N met deze velgen... toen heb ik die ook verkocht en kwam ik met een Lupo SDI: hier dus samen met de Polo. daarna heb ik een turbo laten plaatsen op de lupo: Reed prima, maar ik wilde meer comfort... toen viel mijn oog op de auto van Misha... toen hebben we geruild... ik heb zijn Rotiforms niet overgenomen en heb zelf nieuwe Cades Tyrus velgen besteld in 8 en 9 J... voor komt nog een spacer.. dit is nu mijn daily: erg blij mee! Er zit al een Recaro interieur in, dus wil alleen nog een Golf 6 stuur en het dashboard opknappen.. voor de rest vind ik het wel goed
|
||||
|
||||
Dikke auto joh!
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt man!!
|
||||
|
||||
zonder dat ik nieuwe topics open, weten jullie goede adressen voor:
- Thule windvanger (kan maar geen NL'se leverancier vinden) voor bevestiging vooraan de OEM dakdragers? in de winter wil ik american style rijden met witte Audi TT wielen en dakdragers en snowboard - V6 voorlip? de Golf is genotcht, maar ik wil dat de lip de grond raakt.. ik geloof dat die V6 lip iets groter is dan de standaard versie toch? waar is deze beetje goed geprijsd te halen? - welke bandenmaat zouden jullie op 15', 6J aanraden als winterbanden? voorlopig ga ik deze winter nog geen Audi wielen monteren. Maar ik wil wel laag kunnen. Ik dacht zelf aan 185 - 55 - 15. Maar 175-50 bestaat ook, alleen heb je dan alleen Kumho. - het hart wil ik in de winter goud laten spuiten (RAL 1036-gl pearl gold effect) BBS kleur , zo dus: https://flic.kr/p/egdSW1 op rijhoogte: op de snelweg (rechte stukken) zet ik hem lager betere foto van de velgen:
MK7.5 variant Eibach pro kit http://www.volksforum.com/forum/sho...t=116621&page=1 Last edited by bessie : 27-08-2014 at 13:00. |
|
||||
|
||||
Lekkere hoogte!
Gaat dat btw samen? Air en winter?