|
|||
|
|||
T3 Pickup
Hallo,
Ik ben Karl, 33 jaar oud uit Borssele Rij dagelijks met een T3 Pickupje en op vakantie gaan we met een ouwe LT Doordat ik opzoek was naar wat tips en tricks om mijn busje wat op te leuken kwam ik hier terrecht De planning is verlagen, imperial op de cabine en nog wat meer roest kweken.... |
|
||||
|
||||
Welkom !
Quote:
Quote:
|
|||
|
|||
Tja inderdaad beetje maf misschien maar show and shine is aan mij niet besteed
|
|
||||
|
||||
Ik deel Alain's mening...waarom extra roest??
Verlagen...en de gebruiksporen die hij heeft maken hem hoe hij echt is..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
Volg ik ook niet helemaal......
|
|||
|
|||
Imperiaal ..Check
|
|
||||
|
||||
Dus als show en shine niet aan je besteed is, moet je maar extra roest maken? Beetje zonde niet?
Verder een leuk ding, welkom.
|
|||
|
|||
Netjes maken kost teveel en is hij niet waard....De een plakt zijn auto vol met PVC de ander laat de elementen zijn werk doen.
Ik persoonlijk vind het fascinerend hoe mooi verval zich evolueerd. Deze staat bij ons in de voortuin. |
|
|||
|
|||
Ik ga trouwens geen roest maken maar expertimenteren met een product van custom creations.
Heb al een paar auto´s gezien die ermee waren behandeld en ik moet zeggen het effect vind ik erg geslaagd Voor Na |
|
||||
|
||||
Ieder zijn smaak natuurlijk. Ik zou persoonlijk de T3 proberen strak te maken, verlagen en er een paar dikke porsche velgen onder monteren. Waarschijnlijk heb je er dan op de lange termijn meer plezier van. Maar iig welkom hier en succes met de T3!
|