|
||||
|
||||
Desmond01
beste leden,
bij deze stel ik mij even voor aangezien ik sinds gister trotse eigenaar ben van een golf IV 1.6 mijn naam is Desmond 27 jaar woon in de omgeving rotterdam Ik hoop hier veel ervaring op te kunnen doen en te delen aangezien dit mijn eerste vw experience is |
|
||||
|
||||
Hey Desmond welkom
Forum eindelijk gevonden. Je moet even wat foto's posten van die SR. Ze zijn hier gek op foto's.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
hier nog 2 Last edited by Desmond01 : 27-07-2014 at 17:24. |
|
||||
|
||||
Toch nette auto.
110.000 gelopen pas. Airco, 101pk. Nu nog ramen en spiegels elektrisch maken.
|
||||
|
||||
ja en er zijn nog wel meer plannen: xenon, skoda achter ruitenwisser, led kentekenverlichting en binnen verlichting en een dubbel din radio
Last edited by Desmond01 : 28-07-2014 at 19:31. |
|
||||
|
||||
Welkom, nette 4!
|
|
|||
|
|||
Nette IV idd.
En welkom hier op het forum |
|
||||
|
||||
Nette SR. Welkom
|
||||
|
||||
bedankt voor het warme welkom!
alle updates en verandering hou ik jullie van op de hoogte, ben nu nog even een beetje aan t rond neuzen en mezelf een beetje wegwijs maken op het forum. als het een beetje meezit komen dit weekend wel al de led verlichting in het interieur en als vervanging voor de kenteken verlichting. |
|
|||
|
|||
Ik heb een bora gehad met het zelfde blok.
Dat reed best rap voor een relatief zware auto ten opzichte van het blok. Heb er veel plezier mee gehad. |
|
||||
|
||||
Ja klopt hij is best wel rap, ik heb er nog niet zoveel mee gereden km'tje of 100-150 maar bevalt goed dit weekend staat er 300km in de planning, kunnen we elkaar gelijk goed leren kennen haha
|
|
||||
|
||||
Welkom hier, leuke wagen
|
|||
|
|||
Heb je jezelf wel duidelijk voorgesteld??? Hahaha
Wel in het duist natuurlijk!!!! Ich bin.......... |
|
||||
|
||||
Hahaha ja ff snel me duits is niet zo goed maar hij begrijpt me whahah
|
|
|||
|
|||
Wahahaha
|
|
||||
|
||||
1ste update led interieur verlichting en kenteken verlichting
|
|
||||
|
||||
Nice. Mooie update
|
||||
|
||||
weer 2 updates ten eerste xenon met led stadslichten
en hoofdsteunen achterin |
|
||||
|
||||
Netjes Des, maarre tijd voor die lenzen.
Inbouwen was wel pain in the ass, de xenon dan.